Promie: מחברים בין עסקים ללקוחות

הכירו סטארט-אפ חדש שמטרתו להנהיג מהפכה בתחום השיווק של עסקים קטנים ולהציע פלטפורמה נוחה להתקשרות בין עסק ללקוח

Promie

כל עסק מתחיל באינטרנט לומד שעל מנת למשוך לקוחות הוא צריך להפעיל פרסום ברשת, כפי שבעלי מקצוע רבים לומדים זאת גם כן. השיעור השני שהוא לומד, הוא שהדבר כרוך בלא מעט כסף, ועליו להיעזר בנותני שירות שיתפעלו לו את הפעילות. פעילות זו מתחילה במאות שקלים כל חודש ויכולה לצמוח בקלות לאלפי שקלים.

להגיע למקום הראשון בגוגל (Google) עולה הרבה מאוד כסף, ועולה השאלה האם ההוצאה הגדולה מצדיקה את העלות לנותני שירות? סטארט-אפ חדש בשם Promie מציע דרך חדשה להתמודד עם הסוגיה.

המערכת שמאפשרת גישה דרך אתר אינטרנט או דרך האפליקציה, נותנת שירות שמוצע בעלות של 25 שקלים לחודש ללא התחייבות, המאפשר ללקוחות להכניס את הנתון הנדרש ולבצע חיפוש, וכך לקבל פניות מנותני שירות. כיום רשומים למעלה מ-800 נותני שירות, והמספר עולה בכל יום.

בשיחה עם דניאל שושני, מייסד החברה, הוא מספר על הפעילות ואומר כי "Promie, מלשון promotion, הוא סטארט-אפ שהקמנו, כשמטרתנו היא להנהיג מהפכה בתחום השיווק של עסקים קטנים ולהציע פלטפורמה נוחה להתקשרות בין עסק ללקוח, תוך הורדה משמעותית בעלויות השיווק של עסקים קטנים בישראל. אנחנו מכירים את הקושי שיש לבעלי עסקים להתמודד עם פרסום ומאפשרים להם דרך נוחה לקבל לידים לשירות שהם מציעים".

דניאל שושני, מייסד Promie. צילום: יח"צ

דניאל שושני, מייסד Promie. צילום: יח"צ

שושני מסביר כי "לקוח נכנס לשירות שלנו, ברשת או באפליקציה, ובמספר צעדים מבקש את השירות הנדרש. כל בעל עסק שיכול לענות על הצפיות של הלקוח יכול להגיב, ליצור קשר ולתת הצעת מחיר. אנחנו מאפשרים דרך האתר לבצע את השימוש גם ללא רישום".

בכל הנוגע לשיווק שהם עצמם עשו, מספר שושני כי "בשלב הראשון עשינו פעולה מאוד יסודית מול בעלי עסקים ורשמנו אותם לשירות. כעת אנחנו פונים ללקוחות וממשיכים עם גידול נותני השירות".

על נותני השירות ניתן להמליץ ולדרג אותם. על כך אומר כי שושני כי "כל נותן שירות שנכנס למערכת עובר בדיקה. אנחנו בודקים באתרים שנותנים דירוג לבעלי עסקים ומוודאים שהשירות שמוצע אכן ניתן. בגרסאות הקרובות אנחנו מתכוונים לפנות למשתמשים אשר עשו חיבור למערכת דרך פייסבוק (Facebook) כדי לראות אם מישהו מהחברים שלהם היה בקשר עם אותו נותן שירות, ולתת עליו המלצה. אנחנו מבינים שלהמלצה זו יש חשיבות רבה בעיני הלקוח".

החברה ביצעה גיוס של 180 אלף דולר מאנג'לים מקומיים .

נקודת מבט

היכולת של נותני שירות להתמודד בזירת הפרסום ברשת נמוכה מאוד, רוב רובם של נותני השירות לא מגיעים עם הניסיון הנדרש ועוברים מספר גלגולים של נסיונות לקבל שירות, שעולה להם כסף רב.

Promie מציעה גישה חדשה ורעננה לאינטראקציה בין לקוחות לנותני שירות. השימוש במערכת הוא שכבה שיווקית נוספת שכל בעל עסק יכול לסגל לעצמו.

להורדה מ-iTunes לחצו כאן.
להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים