קמפיין הצילומים של אפל, Shot on iPhone, חוזר לשלטי החוצות

מסע הפרסום החדש כולל 53 תמונות שאותן צילמו 41 צלמים חובבנים ומקצועיים מכל רחבי העולם ● בעוד שהקמפיין הקודם כלל מגוון רחב של נושאי צילום, הפעם הוחלט לשים את הדגש על צילומי דיוקנאות, שרובם צולמו ברגעי עדנה יומיומיים

לתעד את החיים. פרויקט Shot on iPhone 6S. קרדיט: אפל

בעקבות קמפיין Shot on iPhone 6 של השנה שעברה, החליטה אפל (Apple) להחזיר את הרעיון המצליח גם למכשיר ה-iPhone 6s. מסע הפרסום החדש כולל 53 תמונות שאותן צילמו 41 חובבנים וצלמים מקצועיים מכל רחבי העולם.

בעוד שהקמפיין הקודם כלל מגוון רחב של נושאי צילום – החל בנופים וכלה בצילומי תקריב ייחודיים – הפעם הוחלט באפל לשים את הדגש על צילומי דיוקנאות, שרובם צולמו ברגעי עדנה יומיומיים.

אחת המשתתפות בקמפיין היא הצלמת ארין ברוקס, שצורפה אליו לאחר שפרסמה באינסטגרם (Instagram) תמונה של בתה בת השלוש, שאותה תיעדה באמצעות ה-iPhone 6s Plus שלה. "לא האמנתי באמת שהם ייצרו איתי קשר", כתבה ברוקס לטיים (TIME) בראיון שנערך בדואר האלקטרוני. "הצילום סיפק בעבורי פורקן יצירתי ענק. הוא לימד אותי כל כך הרבה דברים על הדרך לספר סיפור באמצעות תמונה, על-ידי לכידת אישיותו של מישהו, וגם עזר לי לצאת מהדיכאון שלאחר הלידה שחוויתי. לצלם תמונות של הבנות שלי ושל פריחת אחוות האחיות שלהן, עזר לי להבריא. התחלתי להבחין ביופי הטהור של החיים שלי ולהתחבר עימו ועימם ברמה עמוקה עוד יותר", תיארה הצלמת את הרקע של יצירתה.

כל אחת מהתמונות שנלכדו במצלמות של מכשירי ה-iPhone החדשים, ה-6s וה-6s Plus, ושנבחרו להשתתף בקמפיין, תופיע על שלטי חוצות ברחבי 85 ערים ב-26 מדינות, החל מה-31 בינואר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים