אחד מכל שבעה אנשים בעולם משתמש בווטסאפ

החברה הודיעה כי הגיעה לרף מיליארד המשתמשים - יותר מכפול מהמספר שהיה לה כשנרכשה על ידי פייסבוק ב-2014 ● רק בשבועיים האחרונים הצטרפו לשירות 10 מיליון איש

ווטסאפ. צילום אילוסטרציה: BigStock

כמיליארד איש ברחבי העולם שולחים ומקבלים הודעות בווטסאפ (WhatsApp) לפחות פעם בחודש, כולל בקבוצות שבהן מבלים רבים מאתנו. החברה הודיעה על חציית הרף שבוע לאחר ההודעה כי תפסיק לגבות את דמי השימוש בסך של 0.99 דולר לשנה ובאותו היום בו הודיעה גוגל (Google) כי מספר המשתמשים ב-Gmail חצה את המיליארד.

המשמעות של הנתון שפרסמה ווטסאפ היא כי בערך אחד מכל שבעה אנשים בעולם משתמש בשירות וכי 100 מיליון הצטרפו אליו מספטמבר האחרון. במגזין WIRED פורסם לפני כשבועיים שיש לווטסאפ 990 מיליון משתמשים, מה שאומר שהיא הוסיפה בתקופה הקצרה הזו 10 מיליון איש. מעניין יהיה לראות אם ווטסאפ תשמור על הקצב המהיר הזה.

יצוין כי מאז נרכשה ווטסאפ על ידי פייסבוק (Facebook) ב-2014, מספר המשתמשים בשירות המסרים יותר מהוכפל.

"יש לנו עוד שישה מיליארד להוסיף"

בהודעה, אותה העלתה החברה לבלוג שלה, נכתב כי "אנחנו גאים להיות חלק קטן ממה שאנשים עושים כדי להפוך את החיים שלהם ושל הסובבים אותם לטובים מעט יותר".

"ועדיין", הוסיפו, "לאורך כל ההתקדמות שעשינו בשבע השנים האחרונות, המשימה שלנו לא השתנתה. ווטסאפ החלה כרעיון פשוט: להבטיח שכל אחד יוכל לשמור על קשר עם המשפחה או החברים שלו, היכן שהם נמצאים ברחבי העולם, ללא עלויות וגימיקים שעומדים בדרך".

בחברה הדגישו כי "אנחנו ממשיכים לעבוד – יש לנו עדיין שישה מיליארד אנשים להביא אליהם את ווטסאפ, ונשארה דרך ארוכה לעשות זאת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים