סמסונג מתכוננת באופן רשמי להצגת ה-Galaxy S7 וה-S7 Edge

הטלפונים יוצגו ב-21 בפברואר - יום לפני הפתיחה הרשמית של תערוכת המובייל הגלובלית השנתית, שנערכת בכל שנה בברצלונה

מתכוננים לדור הבא. Galaxy S6

סמסונג (Samsung) הודיעה באופן רשמי כי תציג את הטלפונים החדשים בסדרת ה-Galaxy שלה, ה-S7 וה-S7 Edge, באירוע מיוחד שתערוך בברצלונה ב-21 בפברואר. הטלפונים יוצגו יום לפני הפתיחה הרשמית של תערוכת המובייל הגלובלית השנתית MWC, שנערכת בכל שנה בברצלונה.

במקביל שחררה סמסונג סרטון וידיאו שמשמש כטיזר להכרזה. בסרטון נראה אדם שמשתמש במשקפי המציאות הוירטואלית של החברה, Samsung Gear VR, כדי לראות קופסה ממנה יוצא אור כחול מסתורי וכן מוצג תאריך ההכרזה.

סמסונג אמנם מנסה להסתיר את הפרטים על המכשירים החדשים, אבל כמו במקרים דומים – הפרטים, כולל תמונות אודות ה-S7 ואחיו, כבר דלפו לרשת. כך לדוגמה, יהיו המכשירים מבוססים על המעבדים החדשים של סמסונג עצמה, ה-Exynos 8890 (שזהו הדגם שאמור להגיע לארץ), או של קוואלקום (Qualcomm), ה-Snapdragon 820. כמו כן הם הצפויים להגיע עם רזולוציה של QHD, בגודל של 5.1 אינץ' במקרה של ה-S7 ו-5.5 אינץ' במקרה של ה-Edge, ועם לא פחות מ-4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה.

שינוי משמעותי לעומת ה-S6 וה-S6 Edge יהיה בגודל הסוללה. 3,000mAh לעומת 2,500mAh במקרה של ה-S7, גידול של כ-20%, וסוללה אף גדולה יותר ב-S7 Edge – הגדלה של 40% מ-2,600mAh ל-3,600mAh, מה שאמור כמובן להגדיל באופן משמעותי ביותר את זמן העבודה של המכשירים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים