מהיום: אפשר לחסום פרסומות גם במכשירי סמסונג

החברה מאפשרת למשתמשים להוריד תוספים שיחסמו פרסומות בזמן שימוש בדפדפן שלה ● הפצת עדכון הדפדפן שכולל את האפשרות החלה היום (ג') ותושלם בחודשים הקרובים

הסוף לפרסומות - גם במכשירי סמסונג. עיבוד מחשב: BigStock

מהיום, דפדפן האנדרואיד (Android) של סמסונג (Samsung) כולל אפשרויות לחסימת פרסומות. זאת, כחלק מתוספים שהחברה הוסיפה היום לדפדפן שלה, Samsung Internet, המותקן במכשירי האנדרואיד שהיא מייצרת. הפצת העדכון של הדפדפן החלה למכשירים בעלי גרסת Marshmallow ותימשך גם למכשירים הנושאים את גרסת Lollipop בחודשים הקרובים.

העדכון יאפשר למשתמשים להתקין אפליקציות מסייעות, שחוסמות פרסומות מאתרים שהם מבקרים בהם, בדומה למה שמאפשרת אפל (Apple) בספארי (Safari) למשתמשי iOS 9. יתרונו של התוסף הזה הוא בכך שהוא מפחית את זמני הטעינה של הדפים ואת נפח הנתונים שבשימוש, שכן הדפים הנטענים ללא הפרסומות קטנים בנפחם בהרבה מאשר כשאין חסימת פרסומות.

משתמשים חוסמים פרסומות ב-PC – פחות במובייל

יצוין כי משתמשים רבים בדפדפנים במחשבים האישיים חוסמים פרסומות עם תוספים שונים, אבל לא עושים זאת במכשירי הסלולר שלהם. סמסונג מאפשרת לשנות במשהו את המצב.

חוסם הפרסומות הראשון הזמין לדפדפן Samsung Internet הוא Adblock Fast, שזמין גם למכשירי iOS ולדפדפני כרום (Chrome) ואופרה (Opera) במחשבים אישיים. מדובר בתוסף חינמי שלדברי החברה מוריד את זמני הטעינה באנדרואיד ב-51% בממוצע. הוא זמין למכשירי סמסונג עם הדפדפן של החברה בגרסה 4.0 וניתן להוריד אותו ב-Google Play.

גם חוסם Crystal, המוכר והפופולרי בקרב משתמשי iOS, זמין כעת לדפדפן של סמסונג.

לא ברור כרגע כמה משתמשים במכשיריה של החברה הדרום קוריאנית ישתמשו בחוסמי הפרסומות החדשים. ייתכן שמי שיפיקו מכך את עיקר התועלת יהיו משתמשי iOS שהיגרו לאנדרואיד, וכעת יוכלו להתקין את החוסמים ולשוב לחוויית גלישה נקייה מפרסומות שהתרגלו לה במערכת של אפל (Apple).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים