DnA- IT הטמיעה מערך אחסון ומחשוב מאוחד בשמיר אופטיקה

הפתרון שהוטמע מבוסס על חבילת SmartStack, שכוללת אחסון היברידי מבית Nimble Storage, פתרון השרתים UCS של סיסקו, ופתרון להגנה על נתונים ורפליקציה מבית קומוולט ● ההיקף: מאות אלפי שקלים

שמיר אופטיקה

DnA-IT השלימה באחרונה פרויקט ליישום מערך אחסון ומחשוב מאוחד בשמיר אופטיקה מקיבוץ שמיר. הוא ארך כשלושה חודשים והיקפו הכספי נאמד במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט יושמה חבילת SmartStack של Nimble Storage, שכוללת מערך אחסון היברידי – פלאש (Flash) לצד אחסון מסורתי. כן הוטמע פתרון מחשוב מאוחד (UCS) בו נכללים שרת, מיתוג ותמיכה בווירטואליזציה. Dna-IT יישמה גם פתרון משלים לגיבוי ורפליקציה מבית קומוולט (Commvault).

שמיר אופטיקה מפתחת ומייצרת עדשות פרוגרסיב (מולטיפוקל), עדשות ראייה חד מוקדיות ותבניות זכוכית. יש לה נציגויות ב- 22 מדינות ו-13 מעבדות אופטיות ברחבי העולם.

החברה החליטה על ביצוע הפרויקט בעקבות התיישנות מערך האחסון הקודם ובעיות ביצועים, Latency וקצב קריאה וכתיבה לדיסק (IOPS).

על פי החברה, השילוב של מערך האחסון של Nimble Storage עם מערך פתרונות SmartStack של סיסקו (Cisco) מאפשר לה ניהול מאוחד של הדטה סנטר והתמודדות עם גידול בו, רמת ביצועים גבוהה ועבודה עם מערך של מאות שרתים וירטואליים הפועלים באמצעות Hyper-V של מיקרוסופט (Microsoft).

מערך האחסון ההיברידי ששולב בשמיר אופטיקה, בהיקף של כ-100 טרה-בייט, מבוסס על פתרון CS500 של Nimble Storage, המשמש לאחסון מידע מבסיסי נתונים ושרתים. על פי החברה, הפתרון מספק זמני תגובה של פחות מ-1ms בממוצע, מציע יכולות הגנה מתקדמות ושרידות גבוהה, לצד ניהול פרו-אקטיבי הדוגם את המערכת בצורה אנליטית בכל חמש דקות.

טל גלעד, מנהל תשתיות גלובלי בשמיר אופטיקה, אמר כי "מדובר בפרויקט מורכב ומאתגר, הכולל יישום עבור הדטה סנטר בקיבוץ שמיר שמחזיק, בין היתר, בקישוריות אינטרנט ל-17 המפעלים ונציגויות החברה ברחבי העולם. ביצענו את הפרויקט ללא אף יום של השבתה".

הוא הוסיף כי "מערך הפתרונות SmartStack מאפשר לגבור על מגבלות של סקלביליות הקיימים בפתרונות מאוחדים עליהם מבוססת הארכיטקטורה המסורתית. כמו כן, הוא מציע ניהול מתקדם ואוטומציה של תמיכה באמצעות אנליטיקה מבוססת ענן, שחסרים בהיצע הקיים כיום בשוק".

אושרי שרון, מנכ"ל DnA IT, ציין כי "SmartStack, עם פתרונות מבית סיסקו, Nimble Storage ויצרניות הווירטואליזציה, מספק תשתית ליישומים קריטיים לעסקים. פתרון זה מסלק את הניחושים בזיהוי תקלות או אירועים בתשתית ומסייע לכל ארגון IT להפעיל סביבה וירטואלית עבור מגוון היישומים הקריטיים בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים