חזרה לאחור? אפל תשיק בקרוב את ה-iPhone 5se

מדובר במהדורה מיוחדת של המכשיר, אשר יציע מסך בגודל של 4 אינץ' בלבד ויהיה דומה מאוד בעיצובו ל-5s ● הטלפון החדש אמור לקרוץ לאלה שלא אהבו את הגדלת המכשירים בדור השישי

אייפון

בחזרה למקורות? כמה חודשים לאחר ההשקה של מכשירי ה-iPhone 6s תשיק אפל (Apple) בקרוב מכשיר חדש שיציע מסך בגודל של 4 אינץ' בלבד. הטלפון החדש, עליו אמורה החברה להכריז ב-15 במרץ באירוע לעיתונאים, ייקרא לפי הידוע iPhone 5se והוא יהיה דומה מאוד בעיצובו ל-5s ולמעשה יהווה מעין שדרוג. האותיות se פירושן Special Edition או s Enhanced, והמכשיר אמור להיות זול מה-6s בכ-200 דולר.

הטלפון החדש אמור לקרוץ לאותם משתמשי iPhone שלא אהבו את הגדלת המכשירים בדור השישי של המכשיר ל-4.7 ול-5.5 אינץ'. עם זאת, ולמרות שהוא נחשב מעין שדרוג לטלפון ה-5s הוותיק, הוא יהיה מבוסס על מעבד ה-A9 ששולב ב-6s ויכיל גם שבב NFC שבאמצעותו יוכלו הרוכשים להשתמש ב-Apple Pay, שירות התשלומים של אפל. בנוסף גם המצלמות אמורות להיות טובות יותר מאלו שב-5s וזאת לצד תמיכה ב-Live Photos. המחיר הצפוי לגרסה הבסיסית, עם 16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, אמור להיות 449 דולר.

אבל ה-iPhone 5se לא יהיה המכשיר היחיד אותו תציג אפל ב-15 במרץ. שישה חודשים לאחר ההכרזה על ה-iPad Pro תציג החברה את הדור השלישי של ה-iPad Air. המכשיר החדש יציע מסך בגודל 9.7 אינץ' המסורתי של אפל ברזולוציה של 4K, מצלמות משופרות ומבזק לד מאחור, ארבעה רמקולים, מחשב חכם וכן יתמוך בעט האלקטרונית של החברה, ה-Apple Pencil.

מי שציפה ששנה לאחר ההכרזה על Apple Watch תציג אפל גרסה חדשה של השעון, יתאכזב. העדכון המשמעותי הבא של השעון החכם הזה יגיע ככל הנראה רק בעוד חצי שנה, בספטמבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים