מיקרוסופט רכשה את SwiftKey תמורת רבע מיליארד דולר

המקלדת הווירטואלית הפופולארית של החברה הנרכשת, שמוטמעת באנדרואיד וב-iOS, תהיה מעתה זמינה גם למשתמשי Windows Phone

למה לשמור לעצמך אם אפשר לשתף לכולם? המקלדת של SwiftKey

מיקרוסופט (Microsoft) ממשיכה להשקיע כספים רבים במטרה לחזק את מעמדה בשוק המובייל. החברה אישרה אתמול (ד') שרכשה באחרונה את יצרנית המקלדת הוירטואלית SwiftKey תמורת 250 מיליון דולר (173 מיליון פאונד), בעסקה שנחשבת לגדולה ביותר בשנה האחרונה בבריטניה.

SwiftKey היא המקלדת הווירטואלית הפופולארית ביותר עבור הטלפונים שמבוססים על אנדרואיד (Android) ועל iOS. היא זכתה לפופולריות רבה בזכות היכולת שלה לנבא היטב את המילים אותן מקלידים המשתמשים, ובכך היא חוסכת זמן הקלדה ניכר. כעת תהיה המקלדת זמינה גם עבור מכשירי Windows Phone.

החברה הנרכשת הוקמה לפני שמונה שנים והיא פיתחה קוד מבוסס אינטליגנציה מלאכותית שכאמור, מסוגל לחזות את המילים שעומדות להיכתב גם תוך התייחסות לנושא הכתיבה.

לפי פוסט שפרסם הארי שאם, סגן נשיא לטכנולוגיה ומחקר במיקרוסופט, עובדי SwiftKey יצטרפו לענקית מרדמונד ולא ימשיכו לפעול כחברה עצמאית. במקביל הוא מסר כי החברה תמשיך לפתח את המקלדת עבור הפלטפורמות המתחרות והיא לא מתכוונת להשתמש בה בלעדית עבור מערכת ההפעלה שלה.

בהודעה של מייסדי החברה, שפורסמה בבלוג הרשמי שלה, נכתב כי “המשימה של מיקרוסופט היא להעצים כל אדם וכל ארגון במטרה להשיג יותר, והמשימה שלנו היא לשפר את האינטראקציה בין אנשים וטכנולוגיה. אנחנו חושבים שזהו השילוב המושלם ומאמינים כי בהצטרפותנו למיקרוסופט, נשיג את השלב הבא במסע שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים