פייסבוק חוגגת 12 – והמציאה לעצמה חג: Friends Day

מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד החברה, אמר כי "במקום לחגוג את יום ההולדת הזה כשהפוקוס הוא עלינו, אנחנו צריכים לוודא כי העולם מתמקד במה שחשוב" - משמע משתמשיה ● אז כבו את הנר, הביעו משאלה ותהנו מסרטון התזכורת לקיומכם

מזל טוב לפלי הנמר!

מה יותר נחמד מאשר לא להסתפק גם ככה בחגים שיש לכם בשנה, ולמציא לעצמכם עוד חג לחגוג תוך סחיטת מזל"טים מתמשכים ואינסופיים? פייסבוק (Facebook) מסתבר, לגמרי בקטע.

ממש היום (ה'), ה-4 בפברואר, הרשת החברתית חוגגת לעצמה יומולדת 12, והיא עושה זאת דרך חג משל עצמה בשם Friends Day. "יום החברים" בשבילכם. אך צוקרברג כצוקרברג – מתחשב בעולם במקום להתרכז בעצמו (לא אם תשאלו אותנו), אמר כי "במקום לחגוג את יום ההולדת הזה כשהפוקוס הוא עלינו, אנחנו צריכים לוודא כי העולם מתמקד במה שחשוב" – משמע משתמשיה.

לכן היום שולחת פייסבוק לכולם כרטיס ברכה סרטוני, הכולל תמונות של המשתמשים וחבריהם, בדומה לסרטוני השנה שחלפה. כמו כן, אתם בהחלט יכולים לערוך את הקליפ אם יש שם משהו מביך שעדיין לא כולם (וברור שכן) הספיקו לראות.

לרשת החברתית גם חשוב להזכיר איך היא קירבה את כולם בעולם זה לזה. ממש צפופים מחיבוקים. מאז 2011, הכפילה פייסבוק את גודלה מ-750 מיליון משתמשים ל-1.59 מיליארד. אם תחשבו על זה, פייסבוק הפכה את השימוש במספרי טלפון לדי מיושן וגרמה לכולם בעולם לתקשר אחד עם השני דרך ה-Messenger.

טרום-יומולדת לפייסבוק עם משתמשים מרחבי העולם

טרום-יומולדת לפייסבוק עם משתמשים מרחבי העולם

ובכל זאת, עם כל ה-לשים-את-עצמנו-בצד-למען-העולם, חגגה לעצמה פייסבוק מסיבת טרום-יומולדת במשרדי החברה במנלו פארק השבוע, כאשר הזמינה 18 משתמשים מערב הסעודית, לואיזינה, הונגריה ומקומות נוספים (המערכת, יש לציין, נשארה לנוח בגבעתיים) כדי לחלוק ולשתף כיצד הרשת החברתית שינתה את חייהם.

ממש נשמע כמו בואו ספרו לנו כמה אנו נהדרים. שזה, אגב, משהו שאנחנו מוכנים לאמץ בכיף. מזל טוב!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים