קנוניקל, מפיצת ה-Linux, הכריזה על כניסה לשוק הטאבלטים

הטאבלט, שמגיע עם הגרסה המעודכנת ביותר של מערכת ההפעלה של החברה, מציע ייחודיות מסוימת: חיבורו למסך מחשב, מקלדת ועכבר יגרום להופעה של הגרסה השולחנית המלאה של המערכת על הצג

לא מתלבטת עם הטאבלט. קנוניקל

קנוניקל (Canonical), החברה המסחרית שעומדת מאחורי הפצת ה-Linux הפופולרית יחסית אובונטו (Ubuntu), הכריזה על כניסה לשוק הטאבלטים. מדובר בטאבלט בשם Aquaris M10 Ubuntu Edition שמצויד במסך 10.1 אינץ' ומגיע עם הגרסה המעודכנת ביותר של מערכת ההפעלה של החברה.

הטאבלט הזה, שהוא מהדורה מיוחדת של טאבלט המיוצר על ידי BQ הספרדית, מציע עם זאת ייחודיות מסוימת: חיבורו למסך מחשב, מקלדת ועכבר יגרום להופעה של הגרסה השולחנית המלאה של מערכת ההפעלה על מסך המחשב, תוך התאמה של הרזולוציה למסך הגדול. כלומר, המשתמשים יוכלו להתחיל לעבוד בסביבה שולחנית או בסביבת הטאבלט ולהמשיך לעבוד על אותו מסמך או פרויקט גם בסביבה השנייה, במשרד או תוך כדי תנועה.

הטאבלט בוסס על מעבד מרובע ליבות במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ, ה-MT8163A של מדיה-טק (MediaTek) ויגיע עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון ו-16 ג'יגה-בייט. המסך הוא ברזולוציה של 800×1280 פיקסלים. אחת ההפתעות מחכה מתחת למכסה: סוללה גדולה יחסית בנפח עבודה של 7280mAh. משקלו יעמוד על 470 גרם, נמוך למדי עבור טאבלט עם מסך בגודל של 10.1 אינץ'.

"לא מדובר בממשק של טלפון שנמתח לגודל של שולחן עבודה – זו חוויית המשתמש ומודל האינטראקציה הנכונים עבור המצב הנתון. בנוסף, במונחים של אפליקציות, יש לנו משהו שאף מערכת הפעלה אחרת אינה יכולה לספק: תבנית ויזואלית יחידה וערכת כלים שמתאימים ליצירת אפליקציות שירוצו בכל סוג של מכשיר חכם מבוסס על אובונטו", אמרה מנכ"לית קנוניקל, ג'יין סילבר.

המחיר של הטאבלט החדש טרם הוכרז, אבל הוא אמור להיות זמין ברבעון השני של 2016. מחירו של ה-Aquaris M10 הרגיל עומד על 259.90 יורו, כך שיש לשער שהמחיר של הטאבלט מבוסס האובנוטו יהיה דומה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים