חקלאות, טיפוח ופרסום בטלוויזיה

13 חברות מתחומים שונים, כגון אלה שמוזכרים בכותרת, סיימו את המחזור השביעי של האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס ● הן גייסו בזמן התוכנית תשעה מיליון דולר

נבות וולק, מנהל האקסלרטור, עם נציגי החברות הזוכות. צילום: אורי חבושי

13 חברות סיימו בסוף השבוע את המחזור השביעי של האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס (Microsoft Ventures) בישראל, שפועל במסגרת מרכז המו"פ של הענקית מרדמונד בארץ. מיום פתיחת המחזור הנוכחי ועד סיומו הצליחו שבע מתוך 13 החברות לגייס או לקבל הצעות השקעה בסכום כולל של תשעה מיליון דולר.

החברות המשתתפות הציגו את פתרונותיהן במסגרת אירוע ה-Demo Day, שנערך ביום ה' בפני מאות מנהלים ומשקיעים ממגזר ההיי-טק, מישראל ומרחבי העולם.

כ-350 חברות מישראל ומ-27 מדינות נוספות הגישו מועמדות להשתתפות במחזור השביעי של התוכנית, בהן חברות מארצות הברית, בריטניה, סינגפור, ספרד, הודו, פקיסטן, גרמניה, שווייץ, דנמרק, מקסיקו, צרפת, טורקיה וסין. מתוכן נבחרו 13 חברות מתחומים מגוונים, בכלל זה האינטרנט של הדברים, מסחר אלקטרוני, מזל"טים, תיירות, מדיה, פרסום ושיווק, רפואה, אגריטק ו-IT.

נבות וולק, שניהל את התוכנית בפעם הראשונה, לאחר שהחליף את חנן לביא, אמר כי "הפעם נבחרו חברות בשלב מעט בוגר יותר במחזור החיים, בעלות מוצר בסיסי ולקוחות ראשונים. ההשתתפות באקסלרטור נועדה לסייע להן לממש את הפוטנציאל ולהאיץ את קצב הגידול, מצבת הלקוחות והפריסה העולמית בעזרת הלקוחות והשותפים של מיקרוסופט".

יצוין כי אחוזי הגיוסים באקסלרטור של מיקרוסופט מוצלחים: בששת המחזורים הקודמים שלו השתתפו 70 חברות, שכ-83% מהן גייסו הון בסך כולל של 136 מיליוני דולרים (2.1 מיליון בממוצע). כמו כן, שלוש חברות בוגרות התוכנית כבר עשו אקזיט: Kitlocate, שנמכרה ל-Yandex, כמו גם Appixia, שנמכרה ל-Wix, ו-Conferplace, שנקנתה על ידי Meda Group.

החברות שהשתתפו במחזור הנוכחי

SecuriThings – פלטפורמות אבטחה לספקי שירות בעולם האינטרנט של הדברים, שמתבססת על ניתוח התנהגות על מנת לזהות ולהגן מפני איומי סייבר על מכשירים מחוברים.

Farmdog – פתרונות חקלאות עבור חקלאים קטנים ובינוניים.

Pixoneye – ניתוח תמונת צרכן בראייה ממוחשבת בעולם הנייד.

ClusterTV – פלטפורמת אונליין גלובלית לפרסום בטלוויזיה, המציעה מיקוד התנהגותי לקהל מטרה. הפלטפורמה מאפשרת יצירה, מעקב וניהול אחר קמפיינים טלוויזיוניים, ושילובם עם קמפיינים מקבילים בעולמות הדיגיטל והרשתות החברתיות.

Missbeez – אפליקציה להזמנת שירותים בתחום הטיפוח עד הבית או עד המשרד, בשעות גמישות. היא מאפשרת לנשים עסוקות להזמין שירותים של בעלת מקצוע בתחום הטיפוח שהינה מנוסה ובעלת תעודה מוכרת.

Axonize – פלטפורמת שרת בענן לאינטרנט של הדברים, שמאפשרת לחברות בתחום להתמקד בייעודן המרכזי – פיתוח המוצר והאפליקציה.

Ownbackup – פתרון גיבוי-שחזור ענן לענן (Cloud-to-cloud) שמתאים לארגוני אנטרפייז.

Arbitrip – מביאה את עולם האלגו-טריידינג לתחום התיירות, כדי להפחית את הוצאות הנסיעות לארגונים.

Precepto – מפתחת פתרונות להטסה אוטונומית של רחפנים על ידי שימוש בטכנולוגיות ראייה ממוחשבות.

Diacardio – חברת תוכנה שפיתחה שיטה ואלגוריתמים ייחודיים המפענחים באופן מהיר ואוטומטי לחלוטין פרמטרים עיקריים של תפקוד הלב. מהחברה נמסר כי יש לה אישורי FDA ו-CE, ומכירות ראשוניות.

Servicefriend – מפתחת ITR (ר"תinteractive text response) היברידי המשלב AI ומאפשר לעסקים למקסם את הערך בתקשורת עם לקוחות באמצעות משלוח וקבלת מסרים באפליקציה המועדפת עליהם (כמו ווטסאפ או פייסבוק מסנג'ר).

Deepsense – חברה שפיתחה פתרון לחיזוי תקלות במכונות תעשייתיות על ידי ניתוח תמידי של פעולת המכונה ובאמצעות אלגוריתמי למידה חישובית עמוקה. האלגוריתמים הללו מאפשרים ניתוח Big Data של מכונות (IoT Industrial). מהחברה נמסר כי היא מספקת רציפות בייצור וחסכון בעבודות והוצאות תחזוקה.

Testim – החברה פיתחה שירות ענן ייעודי לאפליקציות ווב מודרניות, המאפשר שיפור בזמן הפיתוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים