טינדר חסמה תומכות של ברני סנדרס שניהלו קמפיין באפליקציה

החשבונות של שתי הנשים נחסמו לאחר ששלחו הודעות תמיכה במועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית למאות גברים

שתי נשים פעלו למענו בטינדר. ברני סנדרס. צילום: הקונגרס האמריקני

אפליקציית ההיכרויות טינדר (Tinder) חסמה בסוף השבוע את חשבונותיהן של שתי נשים שהשתמשו בהם כדי לשלוח מסרי תמיכה בברני סנדרס, המתמודד על מועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית.

השתיים אישרו לסוכנות הידיעות רויטרס (Reuters) כי קיבלו בסוף השבוע הודעות לפיהן החשבון של כל אחת מהן נחסם משום שההנהלה קיבלה תלונות רבות מגברים על כך שהן שולחות באמצעותם את המסרים הפוליטיים.

לדברי אחת מהן, רובין גדריץ' בת ה-23, היא שלחה בכל אחד מהימים בשבועיים שלפני החסימה מסרים ל-60 אנשים, במטרה לשכנע אותם לתמוך בסנדרס בקמפיין שלו מול הילארי קלינטון. המסרים כללו את סלוגן הקמפיין של המועמד ונכתב בהם: "האם אתה מרגיש את השריפה? בבקשה שלח למעני את המילה WORD", כולל מספר למשלוח.

האישה השנייה, האלי לנט, אמרה שחשבונה נחסם יום לאחר ששלחה מסרי תמיכה בסנדרס לבין 50 ל-100 אנשים. היא ציינה כי אף קנתה לצורך כך חשבון פרימיום, כדי שתוכל לשנות את המיקום ולשלוח מסרים גם למצביעים בניו-המפשייר, המדינה הבאה בה מתקיימות הבחירות המקדימות.

טינדר אוסרת במפורש בתנאי השימוש שלה על משלוח או העלאה של ספאם והודעות המוניות. החברה מציינת בתנאי השימוש כי במקרים כאלה, היא יכולה "לחקור, להשעות או לחסום לחלוטין" את החשבון.

לא נמסרה תגובה מטינדר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים