צוקרברג מכוון גבוה: חמישה מיליארד משתמשי פייסבוק עד 2030

מנכ"ל ומייסד הרשת החברתית רוצה להשיג את היעד באמצעות שימוש ברחפנים ש-"טסים מעל העיר ומביאים אליה את הגישה לאינטרנט" ● אולי כדי לצרף עוד כמה משתמשים, הוא בירך את הסינים לרגל ראש השנה שלהם - במנדרינית

מתי הוא יצלם סרטון בעברית? מארק צוקרברג ומשפחתו

1.6 מיליארד בני אדם ברחבי העולם משתמשים כיום בפייסבוק (Facebook), שנוסדה לפני 12 שנים. מארק צוקרברג רוצה שב-15 השנים הבאות יצטרף לרשת החברתית נתון הגבוה ביותר מפי שניים – 3.4 מיליארד משתמשים. בסך הכול, היעד של צוקרברג הוא להגיע לחמישה מיליארד משתמשי פייסבוק עד 2030.

מנכ"ל ומייסד פייסבוק אמר את הדברים באירוע שהתקיים בשבוע שעבר לציון יום ההולדת ה-12 של הרשת החברתית הגדולה בעולם. משמעות היעד היא שמספר משתמשי פייסבוק יעמוד ב-2030 על יותר מ-60% מאוכלוסיית העולם, שלפי האו"ם צפויה להגיע ל-8.5 מיליארד איש.

"אנחנו רוצים לסיים לקשר את כולם, ואנחנו רוצים לעשות זאת בעזרת ממשלות וחברות מרחבי העולם", אמר המיליארדר בן ה-31, שבשבוע שעבר הגיע למקום הרביעי ברשימת עשירי העולם, בהופעה פומבית ראשונה מאז לידת בתו הבכורה.

צוקרברג ציין כי פרויקט Internet.org של החברה ישחק תפקיד חשוב בהגעה ליעד הזה. הפרויקט מבקש לחבר את העולם באמצעות רחפנים שמבוססים על אנרגיה סולרית ולדבריו "עפים מעל העיר ומביאים אליה את הגישה לאינטרנט. זה די משוגע, נכון?"

Happy New Year!Happy Lunar New Year from Priscilla, Max and me!

In the Year of the Monkey, I hope you and all your loved ones find happiness, health and good fortune.

Posted by Mark Zuckerberg on Saturday, February 6, 2016

אולי כדי לגרוף עוד משתמשים, פרסם צוקרברג בסוף השבוע סרטון בשפה המדוברת בסין, מדינה עם כ-1.3 מיליארד תושבים. בסרטון נראים צוקרברג, אשתו, פריסילה, ובתם הבכורה, מקסימה בת החודשיים, כשהוא מברך במנדרינית לרגל ראש השנה הסינית החדשה, שנת הקוף.

זאת לא הפעם הראשונה בה צוקרברג מדבר בפומבי במנדרינית: הוא עשה זאת ב-2014 במהלך אירוע שאלות ותשובות באוניברסיטת צ'ינגואה בבייג'ינג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים