RIPTwitter#: מנכ"ל טוויטר מודיע שהטיים-ליין יישאר בזמן אמת

BuzzFeed דיווח כי המצייצת עומדת להציג ציר זמן המבוסס על אלגוריתם במקום פרסומים בזמן אמת ● הדיווח הסעיר חלק מהמשתמשים, שיצרו בתגובה האשטאג שמטרתו לדון בשינוי ● ג'ק דורסי מיהר להרגיע

ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר וסקוור. צילום: מתוך ויקיפדיה

מנכ"ל טוויטר (Twitter), ג'ק דורסי, בישר לעולם כי זרם הציוצים באתר הרשת חברתית יישאר חי ומעודכן בזמן אמת, וסתר את הדיווחים במדיה שטענו כי הרשת שוקדת על שינוי עתידי.

אתר החדשות והבידור BuzzFeed דיווח ביום שישי האחרון כי טוויטר עומדת להציג ציר זמן המבוסס על אלגוריתם במקום על זרימת פרסומים בזמן אמת. הדיווח הסעיר חלק מהמשתמשים, שיצרו בתגובה את ההאשטאג RIPTwitter# שמטרתו לדון בשינוי.

אבל דורסי פנה לשירותה של טוויטר, וחלק על הדיווח השגוי באמצעות הציוץ: "טוויטר חיה. טוויטר פועלת בזמן אמת. טוויטר מתבססת על מי ומה שאתם עוקבים אחריו וטוויטר כאן כדי להישאר!" דורסי אף צייץ הבהרה וכתב ש"מעולם לא תכננו לשנות את סדר הטיים-ליין בשבוע הבא", וסיכם ברגשנות-מה: "אני *אוהב* שזה בזמן אמת. אנחנו אוהבים את הלייב-סטרימינג. זה אנחנו. ואנחנו מתכוונים להמשיך לחדד אותו ולעשות שטוויטר ירגיש לכם יותר, לא פחות, חי!"

טוויטר, אשר ניצבת בפני האטה בצמיחת המשתמשים שלה, מנסה להפוך את השירות שהיא מספקת למושך יותר עם תכונה בשם Moments אשר מלקטת תמונות, קטעי וידיאו והודעות על אירועים חדשותיים גדולים. החברה, שפועלת מסן פרנסיסקו, שוקלת גם שינויים נוספים. ברביעי הקרוב תדווח הרשת החברתית על הרווחים הרבעוניים והמסקרנים שלה ואלו ישפכו אולי קצת אור על העתיד הלוט בערפל של הרשת המצייצת.

BuzzFeed, אגב, עדכן את הדיווח שלו עם תגובתו של דורסי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים