ועדת המדע של הכנסת חנכה תערוכת טכנולוגיות בשירות המשטרה

מדובר ביוזמה של ח"כ מיקי לוי ● תת ניצב שי קופרמן הציג בפני חברי הכנסת טכנולוגיות ואפליקציות חדשניות, המנגישות את משטרת ישראל לציבור

ח"כ אורי מקלב, תנ"צ שי קופרמן, ח"כ עליזה לביא וח"כ מיקי לוי. צילום: איציק הררי, דוברות הכנסת

ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת חנכה אתמול (ב') תערוכת טכנולוגיות בשירות משטרת ישראל, לרגל היום המיוחד שיזם ח"כ מיקי לוי (יש עתיד), ניצב בדימוס ומי שהיה מפקד מחוז ירושלים של המשטרה.

ראש מינהל טכנולוגיות במשטרה, תת ניצב שי קופרמן, הציג בפני חברי הכנסת את הטכנולוגיות שנמצאות בשירות המשטרה. בתערוכה מוצגות אפליקציות חדשניות המנגישות את המשטרה לציבור, בהן אפליקציית מוקד 100 עם האפשרות לתקשר עם המשטרה באמצעות SMS ואיתור אזרח במצוקה באמצעות ב-GPS. קופרמן אמר כי הטכנולוגיות הללו הביאו לא מעט פרסים בעולם למשטרת ישראל.

יו"ר הוועדה ח"כ אורי מקלב אמר "הציבור מכיר את המדים ולא את הטכנולוגיה. בעידן המודרני, ללא טכנולוגיות מתקדמות, אין לנו כלום. הפשיעה עושה שימוש לרעה בטכנולוגיה ומחובתנו להשקיע בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות".

"בעבר, היה רק קצין קשר – היום אין חקירה ללא פעולות טכנולוגיות", אמר ח"כ לוי והוסיף כי "בימים אלו, השוטרים עושים עבודת קודש ומהווים שכפ"ץ ומגן אנושי בפני המפגעים, ולעיתים משלמים בחייהם. אני שמח שנפל בחלקנו ליזום את הצדעת הכנסת למשטרה".

ח"כ חיים ילין שיבח את ח"כ לוי על יוזמתו ולא שכח לציין כי "פעם שוטר, תמיד שוטר". ח"כ עליזה לביא שיבחה את עבודת המשטרה במלחמתה בפשיעה הגואה ברשת, והוסיפה כי "עשיתם קפיצה אדירה ביחידת הסייבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים