סונוס ו-Apple Music מגלות: יש קשר בין האזנה למוזיקה חזקה ולסקס

החברה שימחה ודאי כמה וכמה מחובבי השירות ברחבי העולם, כשחשפה שהחל מהיום (ה') תשיק אינטגרציה עם הפלטפורמה הפופולרית ● בנוסף שיתפה בתוצאות מחקר ייחודי שבהחלט יצליחו להפתיע אתכם

מה, חזק מדי? אילוסטרציה: BigStock

אם הבית שלכם מלא בהרבה מוזיקה חזקה, יכול להיות שאתם גם מלאים בהרבה אושר, קשרים הדוקים וחיי מין קצת יותר סואנים. אלו הן התוצאות של מחקר חדש שנערך בחסות סונוס (Sonos) ובתמיכת Apple Music, שנקרא Music Makes it Home, שם אשר בהתחשב בתוצאות יכול לקבל מספר משמעויות.

Apple Music הצעירה, בת תשעת החודשים בלבד, היא שירות למנויים המחייב תשלום חודשי בעבור גישה מלאה לספריית מוזיקה רחבה במיוחד, וסונוס היא חברה שמוכרת חומרת אודיו מתקדמת שמאפשרת ציוד בבית באמצעים מתוחכמים להשמעת מוזיקה. שתי החברות שואפות בסופו של דבר למלא בתים במוזיקה, ותוצאות המחקר שפורסמו מגיעות בעיתוי מושלם יחד עם הזמינות החדשה של השירות של אפל על מערכת Sonos.

ובכל זאת, ממצאי המחקר נשמעים אותנטיים. אולי בזכות מעורבותו הגדולה במחקר של דניאל ג' לוויטין, נוירולוג וסופר מוערך שחתום על הספר "This Is Your Brain on Music". הניסוי התקיים בינואר השנה. לאחר ביצוע סקר אישי שכלל 30 אלף משתתפים, ציידה סונוס 30 משפחות ברחבי העולם במערכות המוזיקה האלחוטיות המתקדמות שלה; בשעונים חכמים של אפל, כדי לפקח על קצב הלב, התנועה ושרפת הקלוריות; ובמכשירי iPhone לצורך לכידת והכנסת הנתונים, כמו גם שליטה על השמעת המוזיקה.

כפליים סקס בזמן האזנה למוזיקה בקול רם

המשפחות תועדו לראשונה במהלך שבוע בלי מוזיקה בקול רם בבית, ואז במשך שבוע כשהמוזיקה פעלה בבית בקול רם לעתים קרובות. על-פי הנתונים שנאספו, האזנה למוזיקה כקבוצה מייצרת מערכות יחסים הדוקות יותר ומקרבת בין אנשים. משפחות שהאזינו למוזיקה באופן קבוע במהלך המחקר טענו כי בילו ביחד 67% יותר מבעבר, אכלו בממוצע ארוחה אחת יותר בשבוע יחד, וגם – זוגות שהשתתפו במחקר דיווחו על כפליים סקס בזמן שהאזנו למוזיקה בקול רם יחד לעתים קרובות. בנוסף, המחקר הגיע למסקנה כי האזנה בבית גם גרמה לאנשים להיות 12% פחות מתוחים, 24% פחות עצבניים, ו-25% יותר מלאי השראה.

"במשך שנים סיפרו לנו בסונוס סיפורים מדהימים על האופן שבו המוזיקה שינתה את מקום מגוריהם מסתם מבנה להתגורר בו לבית של ממש", אמר מנכ"ל החברה, ג'ון מקפרליין, כשדיבר על המחקר, והוסיף כי "אף פעם לא היינו מסוגלים לנסח את הקסם הזה במילים, אך המחקר הזה ממחיש את ההשפעה האמיתית של האזנה למוזיקה בקול רם יחד והופך את אפקט-סונוס קל יותר להבנה".

אם כן, מבחינת מיתוג, ניכר כי על-ידי שילוב מערכת רמקולי multiroom של סונוס עם המוזיקה של אפל, החברה מתכוונת לסייע למשפחות ברחבי העולם להפוך את חייהן לטובים יותר. עכשיו רק נשאר העניין הכספי – הרמקול העצמאי הזול ביותר של סונוס נמכר כרגע במחיר 200 דולר ועלות ציוד כל חדרי הבית יכולה להסתכם בהוצאה גבוהה במיוחד.

עם זאת, מערכות השמע מסוג multiroom של סונוס, וכן של חברות אחרות, יכולות לאפשר לכם להתלקח לצלילי מוזיקה, או להשמיע מוזיקה בבית בכל מקום שבו אתם נמצאים ישירות מהטלפון הנייד שלכם. תענוג שלא יסולא בפז. החברה מצידה מקווה כי הדטה החדשה שלה תוכיח שהמערכת הנוחה לא רק מקלה עליכם לשיר במקלחת, אלא ממש הופכת את סביבת החיים שלכם לטובה, מאושרת, חמימה ואיכותית יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים