Cnature היא הזוכה בהאקתון של רשות התקשוב הממשלתי ומשרד התיירות

האפליקציה הזוכה פונה לחובבי הטבע, מכילה את המגדיר הדיגיטלי הרחב ביותר בארץ ומאפשרת לזהות ולהגדיר אלפי צמחים, ציפורים, יונקים, זוחלים ואפילו עקבות של יונקים בישראל

Cnature, אפליקציית טבע, זכתה בהאקתון של משרד התיירות ורשות התקשוב הממשלתית. היא קיבלה את התואר ביום ד' האחרון, יחד עם פרס של 10,000 שקלים. בראש צוות השופטים עמדו ראש רשות התקשוב הממשלתי, יאיר פראנק, ומנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי.

ההאקאתון התקיים לראשונה על ידי רשות התקשוב הממשלתי במשרד ראש הממשלה ומשרד התיירות. בחלל עבודה בגני התערוכה במשך 24 שעות ועל ידי 15 צוותים, פותחו אפליקציות לתיירות בישראל, כאשר לראשותם עמד מאגר המידע החדש של משרד התיירות ובו קרוב ל-6,000 פריטים ב-18 קטגוריות.

האפליקציה הזוכה פונה לחובבי הטבע בארץ ובעולם, מכילה את המגדיר הדיגיטלי הרחב ביותר בארץ ומאפשרת לזהות ולהגדיר אלפי צמחים, ציפורים, יונקים, זוחלים ואפילו עקבות של יונקים בישראל.

Cnature מאפשרת לצלם את בעלי החיים, כשהיא מבצעת חיתוך אוטומטי מבוסס GPS של המינים הנמצאים בסביבה בעת הצילום ומסדרת אותם מהנפוץ לנדיר. כל התמונות נשמרות בעמוד "הגן שלי" למזכרת וניתן לשתף אותן עם חברים. ניתן גם לנסות להגדיר תמונות קיימות, לדפדף בין כל מיני הצמחים ובעלי החיים של ישראל ועוד.

זרז לחדשנות ולפיתוח הכלכלה

במקום השני זכתה האפליקציה Check In Technologies, אשר תנגיש את כל שירותי בית המלון לטלפון הנייד. את האפליקציה מתאימים לפי כל בית המלון. האורח יוכל לבצע צ'ק-אין טרם הגעתו למלון, ובהגעתו לפתוח את הדלת ולהזמין שירות חדרים ולדעת על כל התנאים הקיימים בבית המלון (שעות פתיחת הבריכה, חדר האוכל, אטרקציות ועוד). כמו כן זכתה בנוסף ב-5,000 שקלים.

צוות המקום השני. Check In Technologies

צוות המקום השני. Check In Technologies

האפליקציה אשר הגיע למקום השלישי היא Apps Mapper, אשר מיועדת לבעלי מוגבלות ופועלת על פי פילטר מיוחד: עיר ותת-קטגוריות: מפות; חניה; ספורט; אטרקציות; קניות; מלונות וכו'. כמו כן, קיים באפליקציה גם מנוע חיפוש לאפליקציות המציגות אינפורמציה רלוונטית לכאלו הנמנעים מאכילת גלוטן, ואפליקציות שפונות לאנשים עם מוגבלות אשר חשובה להם עצמאותם ולהיות כמה שפחות תלויים באחרים. הפרס על מקום זה הינו 2,500 שקלים.

צוות המקום השלישי. Apps Mapper

צוות המקום השלישי. Apps Mapper

פראנק אמר במעמד הזכייה כי ״אנו מאמינים כי פתיחת המאגרים הממשלתיים לשימוש הציבור הינה זרז לחדשנות ולפיתוח הכלכלה. התחרות הנוכחית בשיתוף משרד התיירות מהווה דוגמה ליכולת שיתוף הפעולה בין הממשלה למגזר העסקי והשלישי. נמשיך ליזום מהלכים דומים בכדי לחזק את אומת הסטארט-אפ ולרתום את תרבות החדשנות הדינאמית גם לתחום השירותים הממשלתיים".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. AppsMapper

    התיאור של אפליקצית AppsMapper אינה מדוייקת. האפליקציה שפותחה וזכתה בפרס של משרד התיירות היא AppsMapper Israel. והיא זמינה ב Google Play- https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appsmapper.Israel&hl=en ה AppsMapper מציג דרך חדשה לגלות אפליקציות תיירותיות ולמקם אותן על המפה הגיאוגרפית לפי האיזור אליו הן מיועדות ומשתייכות. הAppsMapper למעשה מרכז לתיירים את כל האפליקציות העשויות לשמש אותם באיזור הספציפי בו הם נמצאים בזמן נתון. אחד מההבטים הייחודיים של הAppsMapper הוא תמיכה בתיירות נגישה ותיירים עם צרכים מיוחדים, כגון מזון ללא גלוטן.

  2. יוסי שוורץ

    אפליקציות Apps Mapper - אחלה אפליקציה גם לישראל וגם למדינות אחרות ! טיילתי איתם בספרד.

  3. חנן

    האפליקציה CNATURE מושקעת מאוד ומומלצת ביותר! כל הכבוד למפתחים!

אירועים קרובים