סנאפצ'ט רוצה לאפשר למשתמשים להירשם לתוכן כלבבם

החברה הודיעה לאתרים המשתמשים ב-Discover כי היא מתכננת לאפשר לחבריה הפעילים להירשם לערוצים המועדפים עליהם

קופצת למים של טיק-טוק. סנאפ

סנאפצ'ט (Snapchat) עובדת על חידושים שמטרתם הגדלת מכסת האתרים המשתמשים בפלטפורמת Discover שלה. 100 מיליון משתמשיה עשויים לקבל בקרוב אפשרות להירשם לתוכן המועדף עליהם בתוך האפליקציה.

החברה הודיעה לאתרים המשתמשים ב-Discover כי היא מתכננת לאפשר למשתמשיה הפעילים שעושים בה שימוש יומיומי, להירשם לערוצים המועדפים עליהם המנוהלים על-ידי מותגי מדיה גדולים כולל Vice, ESPN ו-CNN. לאחר ההרשמה יופיע האתר בעמוד ה-Stories של המשתמשים, מה שייצור דרך קלה וזמינה יותר להגיע אליו.

נכון לעכשיו סנאפצ'ט מקדמת מספר ערוצי Discover ליום בדף ה-Stories, כאשר רוב האתרים איתם היא עובדת מופרדים בדרך כלל ונמצאים בדפים אחרים. כתוצאה מהשינוי ישיגו האתרים טראפיק גדול יותר דרך האפליקציה.

לא ברור לחלוטין כיצד תעבוד מכניקת ההרשמה החדשה. הצעה מסקרנת אחת עבור האתרים, היא היכולת להגביר את הטראפיק לערוץ ה-Discover  שלהם מפלטפרומות חיצוניות באמצעות "קישורים עמוקים" (היפר-קישור), וכך לשכנע את המשתמשים להירשם משם.

מי יחוסל קודם?

אפשרות נוספת היא דווקא מצד סנאפצ'ט, אשר תשלח התראות מהאפליקציה למשתמשיה, ותיידע אותם על כך שבערוצים המועדפים שלהם יש תוכן חדש שככל הנראה יעניין אותם וידליק אותם שחבל"ז.

מה שברור הוא שסנאפצ'ט צריכה להתכונן לעתיד, כאשר האפליקציה עשויה לארח עשרות אתרים ולא רק את אותם 20 שהיא מחזיקה כעת. המקטע הנוכחי גם כך צפוף עד חנוק, מה שמספק לאתרים תחושה שאין באמת מקום לכולם, כשהשאלה המרחפת באוויר היא מי יחוסל ראשון. משחקי הרעב מאצ'? ככל הנראה, פתרון ההרשמה הוא זה שבהחלט יוכל להרגיע את אותם אתרים מהחשש הגדול להיעלם להם מעיני המשתמש.

בנוסף, מחפשת סנאפצ'ט להחליף את כל הלוגואים המעגליים של מותגי המדיה בתמונה דמוית מגזין שמסתובבת בכל יום בהתאם לתוכן של האתרים, כך לפי מקורות בענף. הכוונה בשינוי זה היא ליצור רענון ויזואלי שימשוך את המשתמשים ללחוץ על התוכן.

רוב הטראפיק באתרים מגיע כיום מדף ה-Stories בסנאפצ'ט, כך על-פי מקורות, אז לתפוס מקום בפיסת גן העדן הזו, יכול להיות בהחלט עניין גדול. המהלך יכול גם להתפרש כהודאה מטעם סנאפצ'ט שאחרי פרץ ראשוני של טראפיק גבוה שהגיע מדפי Discover, הערוצים ירדו בדרך כלל בפופולריות.

דובר החברה סירב להגיב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים