שירות הווידיאו של פייסבוק מגיע לישראל

Live Video, שהושק בדצמבר, מתרחב למדינות נוספות ויושק בארץ בימים הקרובים – בינתיים רק למכשירי iPhone

איפור, שיער ואקשן - מצלמים. Live Video של פייסבוק כבר כאן

פייסבוק (Facebook) הודיעה היום (ד') על הרחבת שירות הווידיאו שלה Live Video למדינות נוספות, בהן ישראל.

מהחברה נמסר כי השירות, שהושק בארצות הברית בדצמבר האחרון, יהיה זמין במדינות החדשות בימים הקרובים, בהדרגה. ניתן להשתמש בו במכשירי iPhone בלבד.

ואדים לברוסיק, מנהל מוצר בפייסבוק, כתב בבלוג החברה כי "התחלנו לבחון את שירות הווידיאו החדש בדצמבר והיה מעורר השראה לראות כיצד אנשים השתמשו בשירות כדי לתקשר עם המשפחה והחברים שלהם". ב-28 בינואר החלה פייסבוק בהרחבת השירות לכלל ארצות הברית ולמדינות נוספות בעולם, ובימים הקרובים הוא יגיע, כאמור, לישראל.

כדי לפרסם וידיאו, יש ללחוץ על Update Status ואז לבחור את האייקון של Live Video. כמו כאשר מעלים תמונה או וידיאו חיצוני, פייסבוק מאפשרת למשתמשים לכתוב תיאור קצר של הווידיאו שהועלה ולבחור עם מי לשתף אותו, לפני השידור החי. לברוסיק ציין ש-"במהלך השידור, תוכלו לראות את מספר הצופים באותו הזמן, שמות החברים שמחוברים לשידור שלכם וסטרים של תגובות בזמן אמת. עם סיום השידור, הווידיאו יישמר בטיים ליין שלכם כמו כל וידיאו אחר, ותוכלו לבחור האם למחוק אותו או להשאירו, כדי לאפשר לחבריכם לצפות בו לאחר מכן".

בינתיים, כאמור, השירות זמין רק למשתמשי iPhone. מפייסבוק נמסר כי "אנחנו עובדים על הבאת השירות לאנדרואיד (Android) בקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים