סיסקו מציגה כלים לשיפור חוויית לקוח ועובדים בעידן הדיגיטלי
לדברי אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, "בעידן שבו חוויית הלקוח היא זו שבמרכז - ארגונים חייבים למדוד באופן שיטתי את המשתנים המרכיבים את הפעילות ולהבטיח אינטראקציה אופטימלית עם הלקוח - איסוף מכלול המידע הזה ישפר את תוצאותיו העסקיות של הארגון"
ביום השני של CiscoLive 2016, הכנס של סיסקו (Cisco) לאזור EMEA שנערך השבוע בברלין בהשתתפות שיא של כ-12 אלף מקצוענים ומנהלים, ובניהולו של בוני שפירא מישראל, הכריזה החברה על פתרונות חדשים המאפשרים יצירת חוויית לקוח משופרת, לצד פתרונות Digital Ceiling, המאפשרים לחברות ולארגונים בעידן הדיגיטלי לייצר מודלים עסקיים חדשים.
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, הסביר כי "על מנת לעמוד בציפיות הגוברות מן הארגון בעידן הדיגיטלי, יש לייצר ולהבטיח לו יתרון אסטרטגי. תובנות הנשענות על חיזוי אנליטי מאפשרות התאמה אישית של חוויית הלקוח. כמו כן, ניתוח אנליטי של תוצאות עסקיות מאפשר שינוי והתאמה של המודלים העסקיים, על מנת להבטיח פעילות שוטפת אופטימלית והשאת ערך אופטימלי לארגון".
הפתרונות העסקיים החדשים של סיסקו מבוססים על מקרי מבחן אמיתיים. הם ניתנים להזמנה כפתרון משולב אחד, הכולל חומרה, תוכנה ושירותים. החברה עובדת עם יותר משישים שותפים עסקיים המציעים מגוון יישומים נתמכים ומאפשרים יצירת ערך בסוגי פעילות שונים.
עוד מסביר שגיא כי "בעידן שבו חוויית הלקוח היא זו שבמרכז – חברות וארגונים חייבים לספק חוויה משופרת, למדוד באופן שיטתי את המשתנים המרכיבים את הפעילות, ולהבטיח אינטראקציה אופטימלית עם הלקוח. איסוף מכלול המידע הזה מאפשר להדק את מערכת היחסים עם הלקוח, ובכך לשפר את תוצאותיו העסקיות של הארגון".
הפתרונות החדשים מאפשרים אינטראקציה נוחה, בזמן אמת – עם מומחים. בכל מקום בו נמצא הלקוח, ומכל מכשיר קצה. החל מסליקת תביעות ביטוח ועד גישה מרחוק לנתוני התיק הרפואי. בין הרכיבים המרכזיים בפתרון העסקי המשולב החדש הזה, ניתן למצוא את כלי ניהול השיחות האחוד של סיסקו, (Unified Call Manager); מרכז הקשר האחוד עם הלקוחות (Cisco Unified Contact Center), ושרת Cisco UCS.
ענבר לסר-רב , סמנכ"לית פתרונות תשתיות ודיגיטל בחברה, סיפרה על תמיכה בחוויית המובייל העומדת במרכז הכלים החדשים. "רוב משתמשי המובייל הנשענים על מכשיר הקצה שלהם על מנת לבצע תחקיר אודות רכישות בתחומים שונים – אכן מבצעים בסופו של דבר רכישות אלה. על מנת להדק את הקשר עם לקוחות אלה, מציעה סיסקו את מערכות חוויית המובייל המקושרת Connected Mobile Experience, ופלטפורמת השירותים הניידים – Enterprise Mobility Service Platform".
הקמת שלוחות עסקיות חכמות, אפשרית עתה בעזרת נתבים מסדרת Cisco 4000, המשלבים חבילות שירות לקוחות ואבטחה, כמו גם מתגים מסוג Catalyst 3850 ושרתי UCS E-Servers.
משפחה נוספת של פתרונות, אותה מציעה סיסקו, מתמקדת בעובדים הפוגשים את הלקוח באופן ישיר ובלתי אמצעי, שכן אלה מהווים נדבך חשוב בשינוי המודלים העסקיים והטמעת החדשנות דיגיטלית.
שיפור חוויית העובדים, עבודה שיתופית ושיחות ועידה, נתמכים על ידי פתרונות לשיחות וידיאו, TelePresence Management Suite, ושרת UCS.
ה-Digital Ceiling מאפשר שילוב ואיחוד של מערכות הבניין בהן, מערכות תאורה, חימום, קירור וחיישנים אחרים. עבודה משולבת של מכלול מערכות אלה, משפרת את היעילות, חוסכת עלויות – ומאפשרת חוויית לקוח משופרת.
זורואר בירי סינג, סמנכ"ל בכיר ו-CTO לפלטפורמות ופתרונות בחברה, סיפר כי "במסגרת פתרונות ה-Digital Ceiling, סיסקו מציעה גם את פתרונותיהם של רשת השותפים העסקיים שלה. אלה מציעים פתרונות שונים בתחומי התאורה, האוטומציה של מבנים ומערכות, ופתרונות תוכנה שונים".
פתרונות תאורה חדשים הנשלטים על גבי רשתות IP כוללים מוצרים של Cree, פיליפס (Philips), ויצרנים אחרים – אלה מנוהלים על ידי הכלים של סיסקו. אופטימיזציה של רשת התקשורת, כוללת מתגים משופרים המאפשרים ליישומי אוטומטיזציה של תאורה ותפעול בניינים על גבי רשתות IP אחודות. הרשת תומכת בכלים דוגמת ניהול חשמל על גבי אית'רנט, אתחול מהיר, התקנה חכמה ושילוב תוכנה לחיישני תנועה, תאורה, טמפרטורה, אינפרא-אדום ולחות.
יתר על כן, הפתרונות כוללים מערכת פתוחה לחילופי מידע ונתונים, המקלה על שילוב המכשירים, המערכות והחיישנים. בניינים בהם מותקנות מערכות אלה, הינם חכמים, מקושרים ומאובטחים, וכך מאפשרים ניהול, ניטור ותפעול דינאמי ושוטף.
תגובות
(0)