יאהו החלה לפטר 15% מעובדיה ולסגור יחידות

החברה תפטר בחודשים הקרובים כ-1,700 עובדים ותסגור יחידות שונות, בהן מגזין האוכל Yahoo Food, שצפוי להיסגר כבר בימים הקרובים

קלולסית. מריסה מאייר. צילום: יאהו, מתוך ויקיפדיה

יאהו (Yahoo) החלה לפטר כ-1,700 מעובדיה, בצעד שיימשך מספר חודשים. מדובר בכ-15% מהעובדים הקבועים בחברה, שעובדים במשרה מלאה. מספרם לפני גל הפיטורים עמד על 11 אלף אנשים. הצעד נכפה על מנכ"לית החברה, מריסה מאייר, בידי הנהלת יאהו וחלק מהמשקיעים הציבוריים, ודיווחים עליו פורסמו בתחילת החודש.

המטרה בפיטורים הללו היא לנסות להפוך את מגמת הירידה ברווח הנקי שנרשמה בחברה בשנים האחרונות, וברציפות. עם זאת, יצוין שיאהו היא עדיין לא חברה מפסידה.

במסגרת הצמצומים מתכוונת החברה לסגור יחידות עסקיות ופרויקטים שונים, במטרה לחסוך בהוצאות השוטפות. כבר בחודש שעבר סגרה החברה את שירות הווידיאו שלה ובימים הקרובים היא מתכוונת לסגור גם Yahoo Food, מגזין האוכל שאותו פתחה לפני שנתיים בלבד.

יש לצפות במהלך הזה גם למיזוג וארגון מחדש של מגזינים דיגיטליים אחרים שמפעילה יאהו. זאת, על אף שבשלוש השנים מאז הגיעה ליאהו מגוגל (Google) גייסה מאייר לא מעט כותבים ידועים יחסית בארצות הברית, במטרה לחזק את הצד המגזיני של הפורטל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים