Wix עולה על הדשא

החברה הישראלית הכריזה על שיתוף פעולה רחב היקף עם מנצ'סטר סיטי מהפרמייר ליג באנגליה, שנשלטת על ידי קבוצת השקעות מאבו דאבי

זכויות המיותג - ל-Wix. איצטדיון אתיחאד במנצ'סטר. צילום: אלובה, ויקיפדיה

כבר יותר משנה ש-Wix מתקשרת, לפחות לכל חובבי הספורט האמריקני, עם פוטבול: הפרסומות שלה בסופרבול, גמר ליגת ה-NFL, כבר הפכו לחלק בלתי נפרד מהמשדר.

עתה מכריזה Wix על העמקת כניסתה לעולם הספורט, הפעם לצד השני של הפוטבול: בהודעה מטעם החברה הוכרז על שיתוף פעולה שלה עם קבוצת הכדורגל האנגלית מנצ'סטר סיטי, שבמסגרתו יושקו פעילויות לאוהדים באמצעות אתר האינטרנט וערוצי ההמדיה החברתית הרשמיים של המועדון. בנוסף, תקבל Wix זכויות מיתוג באצטדיון אתיחאד, אצטדיון הבית של המועדון, כאשר הלוגו שלה יתנוסס על מסכי הפרסום המקיפים אותו במהלך משחקי הפרמייר ליג, הגביע וגביע הליגה האנגליים.

בנוסף למנצ'סטר סיטי עצמה, מחזיקה הקבוצה בשני זכיונות נוספים של קבוצות כדורגל ברחבי העולם – בארצות הברית, שם תתחיל באביב הקרוב קבוצת ניו-יורק סיטי פוטבול קלאב את העונה השנייה בתולדותיה בליגת ה-MLS, ובאוסטרליה, שם הנציגות של התכולים מתבטאת בקבוצת הכדורגל מלבורן סיטי פוטבול קלאב.

מנצ'סטר סיטי נחשבת לאחת מחמש הקבוצות הגדולות באנגליה וזכתה באליפות הפרמייר ליג בפעם האחרונה בעונת 2013/14. עסקה כזו עם חברה ישראלית היא פרט פיקנטי במיוחד, מכיוון שהבעלים של הקבוצה היא אבו דאבי יונייטד גרופ (Abu Dhabi United Group), חברת ההשקעות השייכת לשייח מנסור בין זייאד אל נייאהן, ממשפחת המלוכה של אבו דאבי ובכיר בממשלת איחוד האמירויות הערביות. למרות הקשר הקרוב בין שתי הישויות, חברת ההשקעות מכחישה כל קשר לממשלת אבו דאבי.

עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, הסביר על העסקה: "שיתוף פעולה עם מועדון כדורגל גלובלי ומוכר כמו סיטיגרופ הוא חלק מהאסטרטגיה הכוללת שלנו למנף את הכוח העצום שיש לספורט כדי להציג את המותג שלנו לקהלים חדשים. הפרסום בסופרבול היווה הצלחה גדולה עבורנו וכעת, באמצעות שותפות זאת, אנחנו פונים לקהל המסיבי של הספורט הפופולרי בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים