פייסבוק: Messenger מרובה משתמשים – אך הפרטיות נשמרת

הרשת החברתית שחררה גרסה חדשה של אפליקציית המסרים המיידיים שלה ● ה-Messenger החדש ישמור את ההודעות של כל אחד מהמשתמשים בנפרד, הכניסה תהיה באמצעות סיסמה, אך התראות על הודעות נכנסות כן יהיו משותפות

ה-Messenger של פייסבוק

פייסבוק (Facebook) שחררה גרסה חדשה של אפליקציית המסרים המיידיים שלה Messenger. הגרסה החדשה תאפשר, בינתיים רק למשתמשי מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android), להשתמש במכשיר כדי להיכנס למספר חשבונות.

Messenger, עם התמיכה בריבוי משתמשים, ישמור את ההודעות של כל אחד מהמשתמשים בנפרד מאלו של האחרים, ולפי החברה, "אף אחד מהמשתמשים לא יוכל לראות את התכנים שכלולים בהודעות שנשלחו למשתמשים אחרים שעושים שימוש במכשיר".

הוספת המשתמשים החדשים תתבצע בתפריט ההגדרות של האפליקציה, תחת הכותרת "חשבונות". הכנסת הסיסמה תתבצע ברגע ההפעלה הראשונה של האפליקציה, והמשתמשים יוכלו לבחור האם היא תבקש מהם בכל הפעלה להכניס את הסיסמה, וזאת כדי למנוע כניסה מוטעית של משתמשים לחשבונות לא שלהם.

למרות, שכאמור, משתמשים לא יוכלו לגשת לתכנים של הודעות השייכות למשתמשים אחרים, ההתראות על הודעות נכנסות כן יהיו משותפות. כך, לדוגמה, יוכלו משפחות להשתמש באותו מכשיר ובני הבית יעברו לחשבונות הפייסבוק שלהם לפי הצורך.

בקרוב אמורה פייסבוק, בלי כל קשר לעדכון לעיל, להתחיל לשלב מודעות ב-Messenger. לפי מסמך פנימי שהגיע לרשת, המודעות יוצגו רק בפני לקוחות של האפליקציה שניהלו שיחות עם עסקים ששולחים את המודעות הללו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לשינסקי מרינה

    אני מעוניינת להתחיל להשתמש ב messenger

אירועים קרובים