מר-סלו השיקה מזוודת תקשורת לגורמי חירום

הרשת הסלולרית מתפקדת באופן עצמאי, ללא תלות ברשתות קיימות שבדרך כלל קורסות בזמן חירום עקב עומס

CellBox של מר-סלו

מר-סלו מקבוצת מר השיקה בתערוכת MWC 2016 בברצלונה את ה-CellBox – ערכה ניידת, אשר מאפשרת לכוחות החירום, ההצלה והביטחון להקים רשת סלולרית טקטית מדור 4 (LTE).

הרשת הסלולרית מתפקדת באופן עצמאי, ללא תלות ברשתות קיימות, שבדרך כלל קורסות בזמן חירום עקב עומס. היא מתחברת לכל מכשירי הקשר המסורתיים של גורמי הביטחון וההצלה בזמן חירום.

הערכה מאפשרת שיתוף בין כל הגורמים וכוחות החירום וההצלה בשטח – רפואה, צבא, כיבוי אש וביטחון – על אותה רשת אחודה. זאת בשל השילוב של תקשורת סלולרית, על גבי רשת LTE ייעודית – עם מכשירי הקשר PTT המסורתיים, מבוססי הרדיו. המערכת מאפשרת תקשורת גם בתוך מבנים, מנהרות ואיזורי אסונות טבע, שבהם קרסו כל התשתיות, כמו במקרים של רעידות אדמה, הצפות, שריפות, אירועי טרור, תאונות וכל אירוע חריג.

הערכה שבתוך מזוודה ניידת מוקשחת, מקימה רשת סלולרית חדשה, ייעודית רק לצוותי השטח בזמן אמת. היא עושה זאת באמצעות רכיבי רשת ה-LTE שהיא מכילה:  Smart LTE Core Network, LTE Access Radio, MESH Wireless, ו-Interoperability gateway, ומאפשרת תקשורת בקצב של 120 מגה ביט לשניה (mbps).

הרשת מאפשרת לצוותים בשטח לערוך שיחות וידיאו, להעביר תמונות, לזהות את המיקום במפה של אנשי הצוות, להעביר וידיאו חי מהשטח למפקדות השונות ועוד מגוון יישומים. בנוסף, הכוחות יכולים לחבר ל-CellBox רחפנים ומזל"טים, וכן מצלמות רשת וחיישנים – לצורך ניהול מתקדם של האירוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים