Software AG: תעשיית הזיופים גורמת להפסד של 1.8 טריליון דולר בשנה

החברה הציגה יוזמות דיגיטליות בהן חייבים תעשיינים לנקוט על מנת להאיץ את עסקיהם ב-2016

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: פלי הנמר

Software AG פרסמה את תחזיותיה לשנת 2016 עבור ענף הייצור ושרשרת האספקה העולמיים, המתבססות על מחקרי שוק נרחבים ואינטראקציות עם לקוחותיה.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG, אמר כי "שנת 2016 תתאפיין בשפע של הזדמנויות ואי-וודאות. הדבר היחיד שוודאי הוא שיצרנים יחפשו דרכים להיות גמישים יותר ומהירים יותר בעסקיהם, בשרשרת הערך ובהיצע הפתרונות ללקוחות. זאת, מכיוון שהלקוחות, השווקים בהם הם פועלים, והדרך לעשות עסקים משתנים בקצב מהיר ללא תקדים. המהפכה הדיגיטלית בולטת היטב בכל תעשיית הייצור ותמשיך לתפוס תאוצה ב-2016. אנו מאמינים שישנן שש יוזמות בהן חייבים יצרנים לנקוט על מנת להצליח בעסקיהם ב-2016".

מעבר לדיגיטציה יניע צמיחה ורווחיות – יצרנים יאמצו טכנולוגיות אשר יאפשרו להם לחבר טוב יותר תהליכים עסקיים, אירועים ושותפים פנימיים וחיצוניים, ובסופו של דבר להיות גמישים יותר לטובת הלקוח או פיתוח המוצר. מידע אודות המוצר והשימוש בו ינותח וישותף במהירות לטובת כל השותפים בתהליך.

התמקדות בלקוח תניע חדשנות – ההבנה של צרכי הלקוח יאפשרו מתן מענה ספציפי מבודל וחדשני לכל אחד מהם, ויחזקו את שרשרת הערך.

● האינטרנט של הדברים כמחולל הכנסות – האינטרנט של הדברים יאפשר לתכנן תחזוקת או החלפת רכיבים ולחזות תקלות במפעלי תעשייה. כתוצאה מכך יתפתחו מודלים חדשים של תמחור אשר יתבססו למשל על תפוקה, איכות, ופעילות רציפה של הפתרון ללא תקלות. הדבר יגדיל את שביעות רצונו של הלקוח ובסופו של דבר יביא להכנסות חדשות.

● לדעת מה, היכן ומתי – האינטרנט של הדברים יגדיל את הנראות של המלאי – בין אם מדובר בחומרים סטטיים או מוצרים שנמצאים בשינוע – וכן את היכולת לתכנן ולהזמין מראש חומרים ורכיבים, לענות לביקוש מוגדל ולמקסם את ערך המלאי.

שיתוף מידע מדוד עם לקוחות, שותפים וספקים באופן שייתן תמונה רחבה ומדויקת של היכולות הקיימות ונפחי העבודה הנדרשים – לטובת חדשנות ושיפור השירות בשוק.

הגנה על הנכסים – על פי מחקר של Netnames, תעשיית הזיופים צומחת ב-15% מדי שנה ומביאה לאובדן הכנסות של 1.8 טריליון דולר מדי שנה, בניגוד לשנים קודמות, הגנה על נכסים פיזיים ואינטלקטואליים תהפוך למשימה מרכזית בשנת 2016. זאת, באמצעות שיתוף פעולה עם שותפים ויצרנים, וכן ניטור תשומות, רכיבים וחומרים העשויים להגיע לתעשיית הזיופים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים