AWS תפתח מרחב עבודה לסטארט-אפים בתל אביב

ה-AWS Pop-up Loft, בארגון אנשים ומחשבים, יאפשר ליזמים לקיים פגישות עסקיות ולקבל מידע מהמומחים של החברה ● הלופט ימוקם בלב הסיטי של תל אביב ויהיה זמין בין ה-1 ל-21 במרץ

AWS

AWS תפתח בתל אביב, למשך שלושה שבועות, את AWS Pop-up Loft – מרחב העבודה שלה עבור מפתחים, יזמים, סטודנטים, לקוחות ומי שמעוניינים לעבוד עם החברה ולקבל מידע נוסף אודותיה. המקום, בארגון מחלקת האירועים של אנשים ומחשבים, יהיה זמין בין ה-1 ל-21 במרץ ברחוב לילינבלום 23, לב הסיטי של תל אביב. הוא יהיה פתוח בימים א' עד ה' בין 10:00 ל-18:00.

העיר העברית הראשונה תצטרף בכך לסן פרנסיסקו, ניו-יורק, לונדון וברלין, שם כבר קיימים הלופטים של AWS. היזמים יגיעו למרכז בתל אביב כדי ללמוד, לתכנת, להיפגש, לעבוד באופן שיתופי, לשאול שאלות ולהתרועע עם עמיתיהם.

במסגרת זו, יצרה AWS מרחב ייחודי והרכיבה לוח אירועים מלא. בין היתר, צפויים להתקיים בו יותר מ-100 מפגשים טכניים ועסקיים; פגישות ייעוץ אחד על אחד, במשך 30 דקות כל אחת, עם ארכיטקטים של פתרונות ותמיכה מ-AWS, כמו גם עם הצוות והמנחים של AWS Activate, וצוות התמיכה הטכנית; ומעבדות להתנסות אישית.

במהלך שלושת השבועות תהיה למבקרים גישה ל-"בר שאל את הארכיטקט", כמו גם למפגשי הדרכה מדי יום, חיבור חופשי לאינטרנט, מרחב עבודה משותפת וכיבוד קל – כל זאת ללא תשלום. בנוסף, יהיו במקום משאבים כדי לסייע לסטארט-אפים, ובכלל זה מפגשי הדרכה עם שותפים מקומיים של AWS ולקוחות שישתפו מניסיונם האישי.

פרטים נוספים על הפעילויות

בר שאל את הארכיטקט
מפתחים מוזמנים להגיע לבר שאל את הארכיטקט עם הקוד שלהם, תרשימי ארכיטקטורה ושאלות שיש להם על AWS. הם יקבלו גישה למומחיות טכנית ויוכלו לקבל הנחיה על ארכיטקטורת AWS, להשתמש בתכונות ובשירותים ספציפיים, אופטימיזציית עלויות ועוד.

מפגשי AWS Education
ארכיטקטים של פתרונות AWS, מנהלי מוצר ואוונגליסטים יובילו מפגשי הדרכה בני שעה כל אחד, שנועדו לעזור למשתתפים ללמוד עוד על שירותי AWS ספציפיים ומקרי שימוש. ניתן להשתתף במפגשים האלה כדי ללמוד על מובייל, גיימינג, מסדי נתונים, Big Data, מחשוב, קישוריות, ארכיטקטורה, תפעול, אבטחה, Machine Learning ועוד – כל זאת ללא תשלום.

מפגשי Startup Education
נציגי קהילת הסטארט-אפים של AWS, חממות, אקסלרטורים, משפיענים על סצנת הסטארט-אפים ולקוחות מחברות הזנק מצליחות ישתפו בשיטות העבודה המומלצות שלהם, ידע יזמי ולקחים שנלמדו. ניתן יהיה ללמוד בהרצאות אלה את אמנות ה-Pitching (שכנוע), בדיקת לקוחות ויצירת פרופילים שלהם, וכן יחסי ציבור לחברות סטארט-אפ וארגונים.

מהחברה נמסר כי "עם ריכוז גבוה של יזמים מוכשרים ושאפתנים, תל אביב היא מקום נהדר עבור AWS Pop-up Loft. סטארט-אפים ולקוחות אחרים שלנו בסביבה ביקשו גישה ליותר משאבים טכניים ומומחיות מקומיים, כדי לסייע להם להמשיך לצמוח ולהצליח".

יצוין כי בפעם הראשונה בשוק הישראלי, ניתן יהיה להשתמש בלופט ב-AWS Direct Connect, בקצב של 1 ג'יגה-ביט סימטרי. הדבר ייעשה בחיבור ישיר בין הלופט לדטה סנטר של החברה, באמצעות הכבל התת-ימי של טמרס טלקום.

על פי החברה, באמצעות שימוש ב-AWS Direct Connect אפשר להתחבר באופן מהיר, מאובטח ומנוטר, תוך שמירה על פרטיות בין הענן למרכז המידע, המשרד או סביבת העבודה.

שותפי AWS Pop-up Loft הם: אינטל (Intel), דלויט (Deloitte), משרד עורכי הדין יגאל ארנון ושות', CloudZone ,Emind, טמרס טלקום, Redislabs ו-Iron Source.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

AWS

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים