GamEffective: משחקים את הידע לעובדים

הכירו סטארט-אפ המפתח פלטפורמה רחבה לגיימיפיקציה שמסייעת לשפר את ביצועי המכירות ושירות הלקוחות, מעודדת שיתוף פעולה ארגוני, תומכת בהכשרת עובדים, ומגדילה את מעורבותם ומחויבותם לארגון

GameEffective

ארגונים גדולים היום נדרשים להעביר מידע רב לעובדים. בעידן בו חברות צריכות לבצע התאמות רבות לתחרות בשוק, הן צריכות להעביר את הדגש לכל עובד ועובד בזמן קצר שניתן.

אחת הדרכים שארגונים רבים עושים את הפעילות הזו – היא תחום המשחוק; הצגת מידע בצורת משחק, בה העובדים מתמודדים עם סיטואציות שונות בשלבים, ומעקב לאורך זמן עם צבירת נקודות ויכולת השוואה בין עובדים אשר מאפשרים לגורמי ניהול לבדוק את הידע העדכני שלהם.

לתוך פעילות זו נכנסה חברת סטארט-אפ ישראלית בשם GamEffective.

לדברי גל רימון, מנכ"ל החברה, "GamEffective מפתחת ומשווקת פלטפורמה רחבה לגיימיפיקציה אשר מסייעת לשפר את ביצועי המכירות ושירות הלקוחות, מעודדת שיתוף פעולה ארגוני ותומכת בהכשרת עובדים, הדרכות ועוד. מטרת פתרונות המשחוק של החברה היא יצירת שינוי ארגוני ארוך טווח, תוך שימוש באלמנטים משחקיים שונים המגדילים את מעורבותם ומחויבותם של העובדים בארגון".

רימון מסביר כי "הנרטיבים בפלטפורמת המשחוק, כגון תחרויות ספורט או מירוצי מכוניות, עשירים מבחינה גרפית ומטרתם לאפשר לארגון לתקשר מטרות בבהירות, להניע את העובדים לפעולה ולקבל מהם משוב איכותי. הוספת הפלטפורמה למערכת המחשוב הארגונית היא פשוטה, ואינה דורשת כל ידע בתכנות. "המשחוק יהפוך לחלק יסודי מחוויית המשתמש בתוכנות ארגוניות, ובכך ישנה את האופן שבו ארגונים מודדים ומתייחסים למדדי ביצוע".

שינוי ביצועים ארוך טווח

"כללי משחק יכולים לכוון עובדים לבחור בהתנהגויות הנכונות, ולעשות זאת באופן מעשיר ואף מהנה", מבהיר רימון את מטרת המערכת. "אנחנו עדים להתעניינות  עצומה בשוק הארגוני בפתרונות משחוק של תוכנות ארגוניות – והיישומים שאנו עושים אצל לקוחותינו מובילים לשינוי ביצועים ארוך טווח. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לנו להרחיב את פעילות השיווק והמכירות, כמו גם להמשיך להשקיע בפיתוח הפלטפורמה".

משפחת GamEffective. צילום: יח"צ

משפחת GamEffective. צילום: יח"צ

החברה משתפת פעולה עם ורינט (Verint), ועל כך אמר אורן שטרן, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיית  מוצר בורינט, כי "פתרונות המשחוק היצירתיים של GamEffective משלימים את מערך הפתרונות שלנו לאופטימיזציה של חווית הלקוח (Customer Engagement Optimization), שכבר משמשים ארגונים בעולם".

לסיכום אומר רימון כי "החברה גייסה שלושה מיליון דולר ממשקיעים בהובלת ורינט, וכבר מוכרת את מוצריה לחברות הנמצאות ברשימת פורצ'ן 1000 (Fortune 1000). אנחנו מעסיקים אנשים יצירתיים מצד אחד שאחראים לצד של המשחקים, ואנשים עם יכולות אנליטיות גבוהות מצד שני. כ-50% מהעובדים שלנו הם נשים ויש לנו לא מעט עובדים מעל גיל 40 – דבר שדי נדיר לראות בסטארט-אפים, ואני ממליץ על כך. יש לנו מנהלי פרויקט עם ניסיון של שנתיים שפועלים מול סמנכ"לים בכירים בחברות ענק בארצות הברית".

נקודת מבט

GamEffective מציעה מערכת משחוק חכמה שחברות ענק כבר אימצו. הפער בין מטרות ארגון, חזון וטקטיקה נמדד ביכולת שלו להעביר את אותו מסר מדויק לכל העובדים בזמן המהיר ביותר. בארגונים גדולים, הדבר יכול להוביל להצלחות או לכישלון בהיעדר תקשורת נכונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים