Wondermall: קנייה ישירה מה-iPad

חנויות מותג משקיעות את מירב מאמציהן באתרים, וחלקן גם הבינו את החשיבות של המובייל - אבל טאבלטים עדיין מוזנחים, וחוויית הקנייה בדפדפן שבורה ● ל-Wondermall הפתרונים

Wondermall

רבות דובר על עלייתם של חנויות המכירה באינטרנט. עולם המכירות הרגיל בקניונים סובל מירידה מתמשכת במכירות ובמבקרים בחנויות הפיזיות.

בשנת 2012 זיהה אורן דוברונסקי, יזם מנוסה ומשקיע מפאלו אלטו את עליית מכשיר ה-iPad ואת הצורך של חנויות בקניונים באפליקציה איכותית עם חוויית משתמש טובה, ולכן יזם את Wondermall שנוסדה בסוף 2012 יחד עם איל שחר, מעצב מוצר ותיק, וליאור רוזנר, ממייסדי Labgoo.

החברה קמה מתוך מטרה לפתור את חוויית הקניות על טאבלטים. חנויות מותג מובילות משקיעות את מירב מאמציהן באתרים, וחלקן גם הבינו את החשיבות של המובייל. אבל טאבלטים עדיין מוזנחים, וחוויית הקנייה בדפדפן שבורה. הנתונים מראים שעל אף שמובייל מניע הרבה טראפיק לחנויות, דווקא מכשירי iPad מביאים יותר מכירות בפועל. המגמות מהשנה האחרונה מראות את העליה בנתוני הקניות במובייל עם המסכים הגדלים, ו-Wondermall מתכננת כמובן להקשיב למגמה ולהיפתח לפלטפורמות חדשות.

לדברי ברק כהן, סמנכ"ל פיתוח בחברה, "אנחנו מספקים למותגים הגדולים בעולם מערכת קלה לשימוש באיכות שאף אחת לא הייתה מגיעה לבד. החברה חתמה על הסכם פרסום עם מעל 200 חנויות מותג מובילות מהסוג שאפשר לראות בקניונים: אופנה, עיצוב בית, צעצועים, ספורט, ו-Department stores. והמוצר, הפונה בעיקר לנשים, מציע היום חוויית קנייה מהירה ונוחה על ה-iPad".

מה היתרונות שאתם מציעים?
"
אנחנו מרכזים את החנויות למקום אחד, כמו חיפוש חוצה חנויות, תכנית נקודות WonderPoints המאפשרת להרוויח נקודות מכל קנייה, ולקנות באמצעותן בכל חנות, פיד המלצות מכל החנויות שהמשתמש אוהב, מדריכי קניות, וכו׳. Wondermall גם מביאה למשתמש את כל הקופונים מהרשת, ומאפשרת לו להשתמש בהם בקלות שלא קיימת כיום במוצרים אחרים".

צוות Wondermall. למעלה: מימין, ליאור רוזנר, המנהל הטכנולוגי, משמאל: אייל שחר, מנהל המוצר; למטה: מימין: אורן דוברונסקי, מנכ״ל החברה. צילום: יח"צ

צוות Wondermall. למעלה: מימין, ליאור רוזנר, המנהל הטכנולוגי, משמאל: אייל שחר, מנהל המוצר; למטה: מימין: אורן דוברונסקי, מנכ״ל החברה. צילום: יח"צ

איך מתבצעת הרכישה?
"רכישה דרך Wondermall מתבצעת בסופו של התהליך באופן ישיר בין המשתמש לחנות, כך שהחברה לא עוסקת בשילוח ונהנית מהאמון של המשתמש בחנויות המותג, והחנויות נהנות מהקשר הישיר שנוצר להן עם הלקוחות".

מה תוכל לספר על הפעילות של החברה ותוכניות לעתיד?
"
בחברה הושקעו מעל 10 מיליון דולר עד היום על ידי משקיעים פרטיים בעיקר. החברה מעסיקה מעל 30 עובדים בסניפים בקליפורניה, תל אביב, ואוקראינה – רובם עוסקים בפיתוח, ומספר סטייליסטיות חיצוניות העוסקות בתוכן. נכון להיום החברה פועלת בארצות הברית בלבד. בעתיד Wondermall מתכננת לנצל את הכוח הטמון בקטלוג העצום ובידע שנאסף בשנתיים האחרונות כדי לשפר עוד יותר את הערך למשתמש – ביכולת לעשות קנייה חכמה וחסכונית יותר, בהמלצות אישיות, ועוד".

מה תוכל לספר לנו על הטכנולוגיה שבה אתם נעזרים?
"אנחנו עובדים עם Google cloud platform אשר מספק לנו את כל הצרכים שאנחנו צריכים ומאפשר ללקוחות התממשקות קלה ונוחה. השימוש בפלטפורמה מאפשר לנו לגדול בצורה שהשוק דורש בעלויות שמאפשרות את זה יחד עם חוויית משתמש מצוינת".

נקודת מבט

Wondermall מציגה פתרון חכם לקהלים שלא יכלו לבצע את הפתרון המוצע בדרך טובה ויעילה כמו החברה. החברה מעסיקה גם צוות אינטגרציה למוצרים שמצמצם את העיכובים בהעלאת המוצרים למערכת עם התאמה ברמה הגבוהה ביותר, בעיצוב שונה לכל חברה. גם מבחינת המשתמשים יש ערך מוסף, בו ניתנת להם אפליקציה אחת עם אפשרות לחוויית קנייה ממגוון חנויות, בקלות רבה, במקום אחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים