שיכון ובינוי שדרגה את מערכות גיבוי וניהול הנתונים במאות אלפי שקלים

הפרויקט בוצע עם פתרונות קומוולט וארך כארבעה חודשים ● מהחברה נמסר כי הפתרון מסייע בהורדת עלויות ניהול האחסון, בהתמודדות עם גידול בנפחי מידע ובניהול מדיניות שמירת מידע דינמית

ערן גוטמן, מנמ"ר שיכון ובינוי

שיכון ובינוי סיימה באחרונה פרויקט שארך כארבעה חודשים לשדרוג תשתיות, גיבוי, ניהול ושחזור הנתונים עם פתרונות קומוולט (Commvault). היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

מהלך האינטגרציה של הפרויקט נוהל על ידי ווי-אנקור, בשיתוף צוות מהנדסי קומוולט.

מהחברה נמסר כי הפתרון שהוטמע מסייע בהורדת עלויות ניהול האחסון, בהתמודדות עם גידול בנפחי מידע ובניהול מדיניות שמירת מידע דינמית. בשיכון ובינוי חיפשו פתרון ניהול נתונים חכם שיתאים למערכות גיבוי לדיסק, התמודדות עם כמות נתונים בלתי מוגבלת ויכולות גיבוי ושחזור מהירות.

על פי החברה, הפרויקט כיסה את כלל מערכי האחסון וצרכי הגיבוי שלה, וכלל אינטגרציה מלאה עם מערכת האחסון מבית נט-אפ (NetApp). תפעול כלל המערכת מבוצע תחת הפלטפורמה האחודה של קומוולט.

ערן גוטמן, מנמ"ר שיכון ובינוי, אמר כי "בעזרת המערכת שנבחרה ייעלנו תהליכים וצמצמנו את שעות העבודה המושקעות בניהול השוטף, כמו גם את חלונות הגיבוי. כמו כן, המערכת החדשה מאפשרת חיסכון בעלויות, זמן ניהולי ותחזוקה".

שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל, ציין ש-"הפתרון מאפשר, בין היתר, שימוש בתמונות מצב של אחסון וגיבוי יעיל של VMs, ממשק לגיבוי אפליקציות מהענן, ביטול כפילויות מידע גלובלי ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים