טינדר: שידוכים דרך שיתופים

הלנה עמרם, מאחורייך - כפתור "שתף" החדש של אפליקציית ההיכרויות יאפשר למשתמשיה להיות גם שדכנים ולהציע למשתמשים אחרים כאלה שעשויים להתאים להם

קופידון פוגע גם בנייד. טינדר. אילוסטרציה: BigStock

טינדר  (Tinder) בודקת כפתור שיתוף המאפשר לשלוח את פרופיל המשתמש של מישהו לחבר או חברה.

אפליקציית ההיכרויות מתארת את התכונה החדשה כהזדמנות בעבור המשתמשים שלה לפעול לא רק כמי שמחפשים היכרויות לעצמם אלא גם כשדכנים. למעשה אתם רק תעשו את החיבור ובכך תסיימו את תפקידכם. לאחר שתשלחו את הפרופיל, יזכו החבר או החברה שלכם בהזדמנות להגיב בהסטת מסך ל"כן" או ל"לא" ואז יחכו לגלות אם יש להם התאמה.

Business Insider קיבל את אישורה של טינדר כי "קישורי הפרופיל" הללו אפשריים לשיתוף רק ישירות דרך הודעת טקסט, למרות שהתכונה כללה בעבר אינטגרציה עם אפליקציות מסרים אחרות כמו ווטסאפ (WhatsApp), ו-GroupMe. תאורטית ניתן עדיין להעתיק ולהדביק את הקישור בכל מקום, אם כי טינדר חשפה כי הקישורים יפוגו לאחר חמישה קליקים, או 72 שעות מרגע השיתוף.

כדי לקבל מושג על דרך הפעולה של התכונה, דמיינו שנתקלתם במישהו או מישהי בטינדר, אשר נמצאים במעגל החברתי המורחב שלכם. אתם זוכרים שבעבר חבר או חברה שלכם התלהבו מהאדם הזה. במקום לספר להם שעליהם להתקין טינדר באופן בהול ואז להעביר אותם מסכת חיפושים דרך כל-העולם-וגרושתו בכדי למצוא את אותו משתמש או משתמשת, אתם פשוט שולחים להם קישור לפרופיל של הקראש-משכבר-הימים, והם כבר יגלו בעצמם אם הניצוצות ביניהם יעופו או לאו.

התגובה המיידית של משתמשי טינדר ללחצן שיתוף כזה עלולה להיות בהלה – מישהו עוד עלול לשתף את פרופיל הטינדר שלי?! אבל צריך לזכור כי לאנשים כבר יש בלאו הכי את היכולת לשתף את הפרופיל שלכם באפליקציה. זה נקרא "צילום מסך", וזה לוקח שנייה אחת לביצוע, וכן, אנשים עושים זאת כל הזמן.

שימוש בלחצני השיתוף המובנים, שגם מוגדרים להשמדה-עצמית לאחר זמן מה, נראה כמו דרך נוחה בהרבה להעברת פרופיל טינדר של מישהו, מאשר באמצעות צילום מסך מפוקפק. ובכל זאת, אם אתם מודאגים לגבי העניין, ביכולתם פשוט לבחור לבטל את האפשרות לשיתוף הפרופיל שלכם בהגדרות של האפליקציה. אבל לפני שאתם ממהרים לעשות זאת, תחשבו שוב – אולי השיתוף יביא אליכם רומן גדול חדש?!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים