Google Posts: דרך חדשה לפוליטיקאים וסלבריטאים לשתף תוכן בחיפוש

ענקית החיפוש מציגה כלי חדש שמאפשר לשתף מידע ישירות לתוצאות החיפוש שלה ● הכלי ישמש ככל הנראה גם עסקים, לצרכי קידום

גוגל. צילום: BigStock

Google Posts הוא כלי למוזמנים-בלבד, שמאפשר לעסקים ולסלבריטאים לפרסם טקסט, תמונות וקטעי וידיאו ישירות לחיפוש של גוגל (Google).

החברה אמרה כי מיד לאחר שיפורסמו, הפוסטים יופיעו בתוצאות הקשורות לחיפושים אחרי הסלבריטאים או אחר העסק. בנוסף, הפוסטים המדוברים יוכלו להיות משותפים ברשתות החברתיות. הפוסטים עצמם מופיעים כ"כרטיסים" בחיפוש של גוגל, שנראים כמו קופסות בתוצאות החיפוש שניתן לגרור או להקיש עליהן.

כפי שפורסם ב-The Verge, בתחילה קידמה גוגל פוסטים למועמדים לנשיאות בארצות הברית ואפשרה להם לפרסם הסתייגויות, קטעי וידיאו, מידע על עמדותיהם הפוליטיות ועוד. כעת נראה שהענקית ממאונטיין וויו מתחילה גם לאפשר לעסקים מקומיים להוסיף הודעות דומות ומידע ישירות ל-Google Search.

בעבר מי שביקש להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל יכול היה לעשות זאת על-ידי יצירת תוכן והקמת אתרים שיכלו "להתאנדקס" באלגוריתם של ענקית החיפוש. כלי Google Posts החדש יאפשר לכאורה לעסקים, לסלבריטאים ולפוליטיקאים לעקוף את האלגוריתם ולהופיע ישירות בתוצאות החיפוש.

ענקית הטכנולוגיה מכנה את Google Posts "פודיום", אולי בכוונה לדימוי לבמת-נאומים או במובן של תכונה שיכולה להוות דרך נגישה יותר (מוגבהת ובולטת) בעבור צרכנים למציאת מידע. בכל מקרה, הכלי מאפשר למחפשי גוגל לקבל את המידע שהם רוצים יותר בקלות בתוך החיפוש, ובמיוחד בניידים, הצרכנים בהחלט רוצים להיות מסוגלים לקבל תוצאות מהר יותר. עדיין לא ברור איך מתכוונת הענקית לייצר רווחים מהכלי הזה, והאם הפוסטים שמופיעים בו יהפכו למוצר פרסום בסופו של יום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים