טל חלוזין ואוסף רכיבי האלקטרוניקה משנות ה-80' ועד היום

חלוזין, סמנכ"ל טכנולוגיה ומייסד שותף ב-Innovid, אוסף רכיבי רובוטיקה ואלקטרוניקה ובמיוחד דברים שרלוונטיים לבניית רובוטים ● כעת הוא לגמרי בתוך טרנד הבית החכם

טל חלוזין, סמנכ"ל טכנולוגיה ומייסד שותף ב-Innovid

מתי התחלת לאסוף ומדוע?
"אני אוסף חלקי אלקטרוניקה. מקונסולות משחקים משנות ה-80', חלקי מחשבים ומכונות שונות. למעשה כל דבר עם אורות מהבהבים וחיבורי כבלים. כמו כן, אני אוסף רכיבי רובוטיקה ואלקטרוניקה ובמיוחד דברים שרלוונטיים לבניית רובוטים. במשך השנים אספתי בדירה שלי אלפי מנועים, מתגים, חיישנים, מקודדים, ומיקרו-בקרים, ובשנים האחרונות נשאבתי במהירות לטרנד הבית החכם, כך שיש לי באוסף עשרות פריטים חכמים כמו מתגי חשמל מחוברים לאינטרנט, רמקולים של סונוס (Sonos), חיישני לחות, מים, אור, טמפרטורה, תנועה, קרבה וזה רק קצה הקרחון. כל עוד זה מתקשר על גבי רשת IP ואפשר לכתוב לזה קוד, אני אוהב את זה".

כמה פריטים יש באוסף ומאילו סוגים?
"יש לי אלפי חלקי רובוטיקה ורכיבי אלקטרוניקה. אולי יותר. אבל כמה שיותר יותר טוב".

מה הפריט הכי מעניין ומיוחד מבחינתך, ומהו הסיפור מאחוריו?
"קשה לי לשים את האצבע על פריט אחד, מה גם שההנאה שלי טמונה בבנייה וחיבור רכיבים ליצירת משהו מוזר חדש. לרוב דברים שאנשים יגידו: 'מה זה? למה מישהו צריך את זה?' לאחרונה, למשל, בניתי מכשיר ששולח לי בווטסאפ (WhatsApp) תמונה של כל מי שעובר על יד דלת הכניסה של הדירה שלי. הקטע המצחיק הוא שבכל פעם שאני מתיישב לבנות משהו אני מבין שחסרים לי כל כך הרבה דברים, כך שאני מוצא את עצמי פעם אחר פעם קונה סטים חדשים לגמרי של חלקים וכלים".

איך הסביבה מגיבה לתחביב המיוחד שלך?
"אשתי אוהבת את זה. למעשה אוסף האלקטרוניקה שלי הוא הסיבה העיקרית שאנחנו מסתדרים. סתם, אני צוחק, לצערי ההיפך הוא הנכון. אני כן יכול להעיד שלפחות אני שומר על האוסף מסודר ומאורגן. בסופי השבוע אני אוהב לעבור על האוסף, לארגן ולסדר אותו, כך שלפחות אנחנו מצליחים לחיות איתו בשלווה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים