Start Path מחפשת סטארט-אפים ישראליים

התוכנית מעוניינת בסטארט-אפים ישראליים ואירופיים שעוסקים בתחום התקשורת בין בתי עסק ללקוחות

רק הטובים ביותר. Start Path של מאסטרקארד

מאסטרקארד (MasterCard) מפעילה זו השנה השלישית את תוכנית האקסלרטור Start Path, שמטרתה להאיץ פיתוח ומסחור של פתרונות חדשניים לגבי האופן שבו צרכנים ובתי עסק מתקשרים זה עם זה. כעת מפרסמת החברה קריאה לסטארט-אפים, לרבות ישראליים, להצטרף למחזור הקרוב של התוכנית.

מאז הוקמה, העניקה Start Path תמיכה, מנטורינג והשקעות ליותר מ-60 חברות סטארט-אפ המפתחות את הדור הבא של פתרונות מסחריים, וסייעה להן להתרחב באמצעות מימון והזדמנויות עסקיות כמו גם גישה לשותפים מסחריים ושירותי מנטורינג מותאמים מצוות מומחים של מאסטרקארד. כחמש חברות סטארט-אפ ישראליות השתתפו בתוכנית עד היום.

האקסלרטור כבר נחל הצלחות באירופה וכעת מגביר את מאמצי החיפוש שלו גם בישראל כתזכורת מתמדת לפוטנציאל החדשנות שמציע האזור.

"חברות סטארט-אפ מתמקדות בפיתוח פתרונות חדשים שיערערו את הסטטוס-קוו במגוון ענפים, לרבות שירותים פיננסיים, קמעונאות ושירותי בריאות", אמר סטפן וייפר, המנהל הגלובלי של Start Path. "אנחנו במאסטרקארד יכולים לספק להן תמיכה קריטית הודות למומחיות התפעוליות שלנו והגישה למגוון רחב של לקוחות, ערוצי הפצה ושותפים פוטנציאלים. תוך שנתיים בלבד צברנו ב-Start Path רקורד מרשים של סיוע לחברות סטארט-אפ בהפיכת רעיונות חדשניים להצעות ערך עסקיות ממשיות."

מדי רבעון מגייסת Start Path מחזור חדש של חברות סטארט-אפ המתחילות בתוכנית וירטואלית של חצי שנה. התוכנית מגייסת כעת את המחזור הבא שלה ותשקול פניות שיתקבלו עד ל-21 במרץ.

להרשמה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים