MSQRD: כי פורים חל בהחלט בכל יום בשנה

הכירו אפליקציה שמספקת תחפושות במהירות ובזריזות, לפנים ולסלפי הבלתי מתאפק שלכם ● זה שווה בהחלט כי בעוד נכתבה הסקירה, התברר שהיא נרכשה על ידי פייסבוק ● אז למה אתם מחכים?

MSQRD

האדם, מטבעו, אוהב להתחפש. תקראו לזה פורים, פורים קטן, האלווין או סתם איזה נשף מסכות בסגנון ימי הביניים, או בכלל שבוע הדופלגנגר בחיים הוירטואליים של ימינו, עבור כה רבים מאיתנו, קרי פייסבוק (Facebook).

אולי זה נובע מהימים הראשונים בהם צעד ההומו סאפיינס על רגליו בשבטי ציידים והיה צריך להסוות את עצמו כדי להתקרב טוב יותר אל טרפו, ואולי זה נובע מכך שרבים מאיתנו עמוק בפנים רוצים להיות מישהו אחר. לא ממש משנה הסיבה, התוצאה היא שהתחפשות היא אחד מהדברים שטבועים בנו, וחג פורים מעניק לנו אישור לכמה ימים – אם בודקים את ליין המסיבות – לעשות את זה בדיוק.

אבל, כפי שהוזכר לעיל, אנחנו חיים בעולם מודרני בו יש אפליקציה לזה ואפליקציה לזה, והאמת היא שלא צריך לחכות לסיבה כלשהי כדי להתעסק בהתחפשות קטנה, אפשר לעשות זאת בכל יום שבא לכם.

MSQRD של חברת התוכנה Masquerade היא אפליקציה שמספקת תחפושות במהירות ובזריזות, לפנים שלכם. ישר לפנים שלכם, עבור צילומי הסלפי שלכם. למעשה השם המלא שלה הוא Live Filters for Selfie וזה אומר בפועל שניתן להצמיד לצילומים העצמאיים שורה של מסננים שהופכים את הפנים למשהו אחר לגמרי תוך שמירה, פחות או יותר, על המאפיינים של המצולם.

באופן מדויק ותלת-מימדי לחלוטין

היתרון של האפליקציה הזו, שאכן מזכירה את Lenses של Snapchat, הוא שהמסנן מתיישב על הפנים באופן מדויק ותלת-מימדי לחלוטין. הזזת הראש מול המצלמה מראה שמדובר כאילו במסכה שעוטפת את הפנים היטב, מאוזן לאוזן.

הפעולה פשוטה: על המסך מופיעה מסגרת של פנים, שברגע שהיא מתיישבת על הפרצוף של המשתמש עצמו היא מציגה מיד את המסנן הנבחר. כיצד בוחרים מסנן? פשוט מזיזים למטה עם האצבע את שורת התמונות הממוזערות שכל אחת מהן מייצגת מסנן אחר. השינוי הוא מיידי, כך שאין צורך בהמתנה לשינוי.

מה עושים עם זה? מעלים כמובן תמונות וסרטונים טיפשיים לרשתות החברתיות. באופן מובנה אפשר לשלוח את הסרטון/תמונה שמצלמים (בחירה בקלות בקצה התחתון של חלון האפליקציה) לאינסטגרם (Instagram) או לפייסבוק, אבל ניתן למעשה לבחור באפשרות השיתוף ואז לשלוח באמצעות כל אפליקציה בטלפון החכם שלכם שתומכת בשיתוף קבצים.

דרך אגב, אפשר לבחור להפוך את המצלמה ולצלם תמונות בעזרת המצלמה האחורית. במקרה כזה כמובן צריך לכוון את מסגרת הפנים קצת יותר טוב.

האפליקציה הזו היא מעין הוכחת יכולת של החברה לאפשרות שלה להכין מסננים תלת-ממדיים לשימוש בזמן אמת. זה אומר שיש גם כלי פיתוח ליצירת מסננים באופן עצמאי. בחברה גם מספרים שניתן יהיה בקרוב להוריד מסננים נוספים לאפליקציה. עוד דבר קטן הוא שצריך לשים לב שהמסננים לגרסת האנדרואיד לא זהים לחלוטין לאלו של גרסת ה-iPhone.

תוך כדי הכתיבה על האפליקציה מתברר שהיא נרכשה על ידי פייסבוק. עם זאת, החברה אמורה להמשיך לעבוד באופן עצמאי. מעניין איך היא תשולב בתוך Messenger, אפליקציית השיחות המיידיות של הרשת החברתית.

להורדה עבור iOS לחצו כאן.

להורדה עבור אנדרואיד לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים