האם אפל מוכנה להשיק באופן מיידי את ה-iPhone 5se?

יש סימנים לכך שהמכשירים החדשים כבר מוכנים, כשהחזק ביותר הוא חוסר האפשרות של ארגונים גדולים לבצע הזמנות מאסיביות של ה-iPhone 5s - מה שאומר שהספקיות כבר מתכוננות מבחינת אחזקת מלאי למכשיר חדש

אוטוטו נפרדים מהישן. iPhone 5S

האם אפל (Apple) מתכוננת להשיק כמעט באופן מיידי את הטלפון החדש שלה, iPhone 5se?

כזכור, החברה מתכוונת להכריז בשבוע הבא על הטלפון החדש, ועל כמה מכשירים נוספים, באירוע מיוחד. בדרך כלל עוברים מספר שבועות טובים, אפילו עד חודשיים, עד להשקה בפועל של מכשירים חדשים, אבל הפעם ההערכות הן שמכשירי ה-5se כבר בעצם מוכנים להגיע לשוק.

לפי האתר הבריטי ITPro, יש סימנים לכך שהמכשירים החדשים כבר מוכנים, כשהסימן החזק ביותר הוא חוסר האפשרות של ארגונים גדולים לבצע הזמנות מאסיביות של מכשירי iPhone 5s מספקיות השירות השונות, מה שאומר שהן כבר מתכוננות מבחינת אחזקת מלאי למכשיר חדש. עסקים קטנים וצרכנים יחידים עדיין יכולים להגיע לחנויות ולרכוש מכשירים מהמלאי הקיים, אך ארגונים שעובדים, כאמור, באמצעות שרשרת הפצה כבר חסומים בפני המכשיר הישן.

ה-5se נחשב למעשה למעין מחליף ל-5s שהושק כבר בספטמבר 2013, והוא מסמן את חזרתה של חברת התפוח לייצור טלפונים עם מסכי 4 אינץ'. עם זאת, המכשיר החדש אמור להציג חלק מהתכונות של מכשירי הדגל החדשים של החברה, ממשפחת ה-iPhone 6s וזה כולל מעבד ה-A9, עיצוב זכוכית בסגנון 2.5D וכן שבב NFC לשימוש בשירות התשלומים של אפל, Apple Pay.

ההערכות הן שלמרות שיש כיום נטייה בשוק למכשירים עם מסכים גדולים, מ-5 אינץ' ומעלה, עדיין צפויה אפל למכור ב-2016 כמות נאה של מכשירים עם מסכי 4 אינץ', בקנה מידה של כ-9% מסך מכירותיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים