מי הזיז את התמונה שלי: שינויים בפיד של אינסטגרם

על פי הענקית, סדר התמונות יקבע לפי העניין שלנו בתוכן, היחסים הווירטואלים עם המשתמש שמעלה את הפוסט וכמובן גם הזמנים ● "כל התמונות יהיו שם, רק בסדר שונה", הרגיעה החברה

אינסטגרם. צילום: BigStock

אינסטגרם (Instagram) מתכננת לשנות את הדרך שבה אתם צורכים את התמונות שלכם. בפוסט שפורסם שלשום (ג') בבלוג של אפליקציית שיתוף התמונות, כתבה החברה כי במקום המצב הקיים, שבו תמונות מסודרות לפני סדר כרונולוגי, המשתמשים יזכו לפיד משופר ובו יוצגו התמונות החשובות והרלוונטיות לנו ביותר.

"אתם תופתעו לשמוע כי אנשים משתמשים בממוצע בכ-70% מהפיד שלהם. עם גדילתה של אינסטגרם, זה הפך להיות קשה יותר לעמוד בקצב של כל התמונות והסרטונים שאנשים משתפים. זה אומר שלרוב לא תראו את הפוסטים החשובים לכם ביותר", נכתב בהודעה המסבירה על הצורך בשינוי.

לפי אינסטגרם, הסדר יקבע לפי העניין שלנו בתוכן, היחסים הווירטואלים עם המשתמש שמעלה את הפוסט וכמובן גם הזמנים. "כל התמונות יהיו שם, רק בסדר שונה", הרגיעה החברה.

כך, למשל, "אם המוזיקאי האהוב עליכם מפרסם וידיאו מהופעה מאמש", כתבה החברה, "זה יחכה לכם מחר בבוקר ללא קשר לכמות החשבונות שאחריהם אתם עוקבים ובאיזה אזור זמן אתם חיים. וכשהחברה הכי טוב שלכם מפרסמת תמונה של הכלכלב החדש שלה, אתם לא תפספסו את זה".

עם זאת, החברה לא ציינה במדויק מתי השינוי ייכנס לתוקף במלואו. "זה ייקח זמן ונקשיב להערות שלכם במהלך הדרך. אתם תראו את החוויה החדשה בחודשים הקרובים", כתבה החברה.

בכך מצטרפת אינסטגרם לחברה האם שלה, פייסבוק (Facebook), שרכשה אותה לפני ארבע שנים בעבור מיליארד דולר. הרשת החברתית הגדולה בעולם עושה שינויים ללא הרף בפיד. לפני כשנתיים החלה פייסבוק לשנות את חוויית המשתמש כך שיוצגו למשתמש תכנים לפי מידת רלוונטיות, ולא רק לפני זמנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים