חגיגת פורים האמיתית נמצאת בדיגיטל

לכבוד פורים קבלו מספר אפליקציות חגיגיות שחוץ מלחפש אתכם לדברים מצחיקים או מזעזעים, הן ילמדו אתכם קצת על החג, מנהגיו, ואפילו ירעישו לכם ללא הרף עד שגם אתם תתייאשו מהחגיגה ● חג שמח!

אם זה תלוי בנו - פורים אצלנו כל השנה. צילום: BigStock

פורים או לא פורים, לפעמים נראה שמדובר בסתם סיבה שנותנת אישור לגיטימי לאנשים לעטות מחצלות שבדרך כלל הם לא ממש שמים עליהם ביומיום, כולל כמובן כאלו של גיבורי על, או גיבורות על בצו השעה שמפילה עלינו בכל הוד והדר גל גדות.

ומה לנו יש להציע לכם?

"חפש אותי – פורים" אולי לא תהפוך אתכם במחי יד קסומה למשהו שהוא לא ממש אתם, אבל היא בהחלט תאפשר לכם להשתעשע בימי החג, שנמתח הפעם גם לסוף השבוע, ופעמיים כי טוב.

בוחרים תמונה מהגלריה, או שמשתמשים במצלמה כדי לצלם תמונת סלפי או תמונה רגילה – תלוי אם מעניקים את השירות באופן עצמי או למישהו אחר, ואז אפשר "להלביש" עליה כל מיני כובעים, שיער, אפים, מסכות ועוד ועוד.

כל פריט שכזה ניתן להתאמה מבחינת גודל וסיבוב על ידי שימוש במסגרת שמקיפה אותו על המסך. אפשר גם להוסיף כמה סיסמאות חג שמח, ואז או לשמור את התמונה או לשלוח אותה לחברים באמצעות כל כלי השיתוף שקיימים בטלפון שלכם. לא האפליקציה הכי אלגנטית שיש ובהחלט לא חפה מבעיות, למרות שעברה לאחרונה שדרוג לאנדרואיד, ועם זאת – עושה את העבודה מספיק טוב כדי להפיק תמונה שאפשר לשלוח ולספר שהתחפשתם.

להורדה לאנדרואיד לחצו כאן.
להורדה ל-iOS לחצו כאן.

אל האפליקציה הבאה ככל הנראה לא תגיעו ביומיום, אבל אולי ליד שולחן פורים דווקא יהיה נחמד לפתוח אותה ולקרוא ממנה כמה חידודים. מדובר ב"פורים טיש", כלומר "שולחן פורים", שהוא אוסף של דרשות היתוליות והלכות לפורים באופן עקרוני אבל קצת גם מעבר לכך. יש קצת פלפולים, יש כמה דברים שלא ממש יגרמו לכולם לחייך, אבל יש גם הרבה מאוד דברים שנחמד לקרוא בפורים גם עבור מי שהדת והאמונה לא ממש בחיקם הקבוע. כך למשל אפשר לקרוא סיפור על סעודת הפורים ומדוע היא נערכת דווקא ביום ולא בלילה, ולמה מצווים לחגוג במשך כל אדר ולא רק ביום הפורים עצמו. לא להיבהל מהטקסט הקטן בהתחלה, אפשר להגדיל בקלות בהגדרות.

להורדה לאנדרואיד לחצו כאן.

גם האפליקציה הבאה עוסקת בחיפוש עצמי, תרתי משמע, אבל הפעם מחפשים בה ומתחפשים בה למשהו הרבה יותר מפחיד: זומבי. מדובר באפליקציה שיצאה כחלק ממסע הפרסום של העונה השישית של The Walking Dead, ושמה המלא כולל גם את המילים Dead Yourself. ובכן זה בדיוק מה שהיא מאפשרת לכם לעשות.

פשוט לקחת תמונה שלכם ולהפוך אותה לתמונה מפוארת של זומבי, בכמה מצבים שונים, כשהיא מאפשרת לבחור עיניים מזרות אימה, פה שראה זמנים הרבה יותר טובים, נשקים שמשמשים להגנה מפני ידיים שמנסות לחטוף פיסת בשר טריה וכדומה. אם ראיתם סרטי וסדרות זומבי, ובמיוחד את הסדרה הנ"ל, אתם יודעים בדיוק על מה אני מדבר. התוצאה יכולה כמובן להיות משעשעת או מגעילה. תלוי למי שולחים.

להורדה לאנדרואיד לחצו כאן.
להורדה ל-iOS לחצו כאן.

ואיך אפשר בלי לעשות רעש בפורים? אז לסיום קבלו שני רעשנים. אחד בשם "רעשן – פורים שמח" שמתאים לאנדרואיד, ואחד בשם "פורים שמח" ל-iOS. בשניהם פשוט מנערים את המכשיר כדי להשמיע את קולו של הרעשן כשבגרסת האנדרואיד אפשר לבחור האם הטלפון גם ירטוט בזמן שעושים זאת, ואילו בגרסת ה-iPhone אפשר לבחור בין רעשן עץ ולרעשן מפלסטיק. יש בגרסת האנדרואיד פרסומות אבל הן לא ממש מפריעות לנער את המכשיר כדי להשמיע את קולו של הרעשן. רק כדאי לכם לוודא שהרמקול של המכשיר שלכם מספיק חזק בכדי שיהיה אפקט אמיתי לכל העניין.

להורדת פורים שמח ל-iOS לחצו כאן.
להורדת רעשן – פורים שמח לאנדרואיד לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים