הרס בית בטעות עקב זיהוי שגוי של Google Maps

משפחה שביתה ניזוק בטורנדו הזמינה קבלן שיפוצים כדי להחזיר את הבית לחיים ● אלא שעקב טעות בזיהוי של האפליקציה, הקבלן הרס לחלוטין את הבית ● תגובת יו"ר החברה: "לא ביג דיל"

לא ביג דיל. אילוסטרציה: BigStock

קבלן הריסות בטקסס הרס בית לא נכון, והותיר אחריו שתי משפחות שקיוו לבנות מחדש את בתיהן אחרי שניזוקו מטורנדו, שבר כלי. הסיבה: טעות בזיהוי בהסתמך על Google Maps.

"זה כאילו שזה קרה שוב – כאילו שהטורנדו בא שוב", סיפרה לינדזי דיאז, הבעלים של מחצית מהמבנה הדו-משפחתי שנהרס ברוולט, עיר במרחק של כ-25 קילומטרים מצפון לדאלאס בצפון טקסס.

בית הלבנים ניזוק קשה בטורנדו, שהכה באזור בדצמבר האחרון וגבה את חייהם של 13 תושבי המדינה בדרום ארצות הברית. מלבד האובדן בנפש, מסתכמים הנזקים לבתים פרטיים בעיר ב-50 מיליון דולר.

אחרי הטורנדו, החליטו דיאז ושכניה לשקם את המבנה במקום למכור או להרוס ולבנות מחדש. "לא היה לי את הכסף להרוס ואז לבנות מחדש. היה לי מספיק כדי לשפץ", סיפרה דיאז, אמא לתינוק בן שמונה חודשים.

הקבלן לשיפוצים נקבע ל-22 במרץ, בשאיפה לסיים את העבודה עד סוף הקיץ. "השכנה שלי התקשרה אליי ואמרה לי 'אני מקווה שאת יושבת – מישהו הרס את הבית שלך בטעות'. היא הייתה היסטרית ובכתה. כעסתי וקיוויתי שזו בדיחה רעה. אבל אז הגעתי למקום וראיתי שהם פשוט הרסו הכל", שחזרה דיאז.

הקבלן היה אמור להרוס בית בבלוק אחר, מרחק כמה רחובות משם. לפי דיווח באחת הרשתות האמריקניות, יו"ר החברה ג'ורג' גומז אמר כי הטעות שהובילה להרס הבית היא "לא ביג דיל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים