בעקבות השריפה: פלאפון מציעה הטבות ללקוחות

החברה מאפשרת ללקוחות לבחור באחד משלושה סוגי פיצוי ● במועצה לצרכנות טוענים כי לא מדובר בפיצוי מספק

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון. צילום: נחמה אלמוג

פלאפון הודיעה היום (א') על פיצוי שתציע ללקוחות בגלל התקלה שאירעה בשבוע שעבר, לאחר שריפה שפרצה בארון החשמל בחוות השרתים של החברה בפתח תקווה. האירוע גרם לניתוקם של מאות אלפי מנויים ולשיבושים בשירות למשך שעות ארוכות. אלא שהמועצה לצרכנות טוענת שמה שמציעה פלאפון אינו פיצוי כלל.

על פי הודעת פלאפון, לקוחות החברה יוכלו לבחור הטבה אחת מבין שלוש אפשרויות: 20 ג'יגה-בייט גלישה בארץ, בנוסף לחבילה הגלישה הקיימת, למשך חודש מיום ההרשמה; שירותי Musix ו-Super TV – אפליקציות המוזיקה והטלוויזיה של פלאפון – למשך חצי שנה מיום ההרשמה; או 500 דקות שיחה מהארץ לחו״ל לעשרות יעדים נייחים, בתוקף למשך כחודש – עד 30 באפריל.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר כי "החלטנו להציע לכלל לקוחות החברה הטבה לבחירתם, כהוקרה על אורך הרוח שגילו בימים האחרונים. עובדי החברה עבדו סביב השעון מאז פרוץ השריפה ביום שני על מנת לספק מענה מיטבי ללקוחותינו".

מפלאפון נמסר כי "עבודות השיקום הושלמו ומתג פתח תקווה שב לפעילות מלאה. החברה ממשיכה במעקב אחר ביצועי הרשת".

במועצה לצרכנות לא רואים את מה שמציעה פלאפון בעין יפה וטוענים שכלל לא מדובר בפיצוי. לדברי עו"ד אהוד פלג, מנכ"ל המועצה "התקלה בפלאפון פגעה במגוון רחב של שירותי החברה שעליהם מנויים הצרכנים. הפיצוי לצרכנים צריך להיות באותו ממשק עצמו שבו נפגע כל צרכן וצרכן, משום שאחרת אין בו כדי לפצות את הצרכן הספציפי על הנזק ועוגמת הנפש שנגרמו לו. שלושת סוגי הפיצויים שמציעה פלאפון אינם שירותים שמשרתים בהכרח את כלל הצרכנים ולפיכך, לא יהיה זה עבורם בחזקת פיצוי".

עו"ד פלג הוסיף כי "ראוי היה שפלאפון תבחר לפצות את לקוחותיה בדרך שבאמת תאפשר פיצוי אמיתי ללקוח ולא שירות שהוא מיותר עבורו. במקרה של לקוחות המצויים בתוכנית הכוללת שיחות וחבילת גלישה, אנחנו דורשים פיצוי כספי לצרכנים או זיכוי בחשבון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים