1 באפריל – כך החברות הטכנולוגיות מתחו אותנו

מהאופניים ללא נהג של גוגל ועד האינטרנט של המכנסיים מבית סמסונג - חברות הטכנולוגיה יצרו מתיחות מצחיקות ויצירתיות במיוחד

רכיבה על אופניים ללא מגע יד אדם - רק במתיחת ה-1 באפריל של גוגל. צילום מסך מתוך הסרטון

עולם ההיי-טק, על אף הפאן הגדול שהוא מספק למרביתנו, הוא עולם רציני ומדוקדק במיוחד. אבל כשבא אותו יום אחד בשנה שבו מותר לכולם להשתגע: גם חברות ההיי-טק הגדולות מותחות ומתלוצצות – ובגדול.

לקראת 1 באפריל הכינו החברות כמה מתיחות מצחיקות במיוחד. ליקטנו את המוצלחות שבהן.

האופניים העצמאיים של גוגל
אחרי שנפגעי הפאדיחה של גוגל (Google) כבר קיבלו ממנה התנצלות על מתיחה אחת לא מוצלחת (בלשון המעטה) שהנפיקה החברה היצירתית, אפשר להתפנות לעסוק במתיחות של הענקית ממאונטיין וויו שהיו באמת משעשעות. כמו, למשל, האופניים האוטונומיים שלה.

ההולנדים ידועים בפרחי הצבעונים, בקבקבי העץ, בצ'יפס המצוין שלהם ובאופניים שאפשר לראות בכל מקום במדינה. אם כך, נראה הגיוני לגמרי שהחידוש האחרון של טכנולוגית האופניים יבוא מ-Die Niederlande של גוגל ויהיה אופניים עצמאיות, שלא זקוקות למפדל או ליד מכוונת. משהו שצריך לראות כדי להאמין.

האינטרנט של הדברים – גרסת סמסונג
האינטרנט של הדברים? מה דעתכם על האינטרנט של המכנסיים? מדובר בג'ינס מתקדמים סופר-אפנתיים שעובדים עם טכנולוגיה חדשנית כמו Wi-Fly על פלטפורמה חדשה בעבור האינטרנט של הדברים שפיתחה סמסונג (Samsung). הטכנולוגיה הלבישה ששולחת אליכם הודעה חכמה כשאתם שוכחים את הרוכסן פתוח.

האינטרנט של המכנסיים... אולי זה דווקא רעיון טוב...

האינטרנט של המכנסיים… אולי זה דווקא רעיון טוב…

Binge On Up של T-Mobile
המתיחה של T-Mobile ל-1 באפריל מעורבת בלא מעט ציניות כלפי מצבנו – ההלצה בדמות קסדת Binge On Up מעמידה את הסמארטפון שלכם מול פניכם 24/7 ומציעה לכם לצפות בהזרמת קטעי וידיאו ברצף בלי שהדבר ישפיע על סל הנתונים החודשיים שלכם. ההמצאה מאפשרת למשתמשים לצפות בסרטונים בכל מקום שאליו הם הולכים – בשיעור יוגה, בבילוי עם הילדים בגינה הציבורית או בכל מקום אחר, אפילו בקולנוע.

Snoopavision – המתיחה של יוטיוב
צפייה בקטעי הווידיאו ההיקפיים, בני 360 המעלות, ביוטיוב (YouTube) באמצעות Google Cardboard היא תענוג, אבל מה יכול להפוך את החוויה לעוד יותר טובה? צפייה בהם בתיאטרון וירטואלי עם D-O-double G. אתם מוזמנים לבדוק את הקישור הזה כדי למצוא קטעי וידיאו של 360 מעלות ב-Snoopavision, ולמטה יש את סרטון ה-"השקה" של ה-"שירות" החדש.

כריות Hablar ילמדו אתכם שפות
אפליקציית Duolingo ידועה כמאפשרת דרך קלה ללמוד את היסודות השפה. לכבוד ה-1 באפריל, החברה לקחה את קסם לימודי השפה שלה לחדר השינה וסיפקה ציפת Duolingo לכרית חכמה, אשר "מבטיחה שליטה רהוטה בשפה עד הזריחה, באחריות", באמצעות "גירוי גלי המוח בזמן השינה".

כריות שמלמדות שפות? Hablar של Doulingo

כריות שמלמדות שפות? Hablar של Doulingo

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים