אינטל השיקה זיכרונות SSD לשוק האנטרפרייז

מדובר בפעם הראשונה שבה משתמשת החברה בטכנולוגיית התלת מימד Nand flash עם ממשק האירוח Dual port PCIe

ליסה ספלמן, סגנית נשיא ומנכ"לית חטיבת מוצרי Xeon באינטל. צילום: יח"צ

אירוע הענן של אינטל (Intel), שהתקיים באחרונה בסן פרנסיסקו, כלל שורה של הכרזות מעניינות. אחת מהן הייתה על הסוג הראשון של זיכרונות ה-SSD שמציעה החברה לארגוני אנטרפרייז.

מדובר בפעם הראשונה שבה משתמשת אינטל בטכנולוגיית התלת מימד Nand flash עם ממשק האירוח Dual port PCIe, הוא PCI express.

זיכרונות ה-SSD החדשים משלימים את המעבדים שאינטל הציגה באירוע, ה-Xeon E5-2600 V4, וכמו התמה הכללית של האירוע, הם מיועדים לענן.

למעשה, החברה השיקה ארבעה סוגים חדשים של כוננים: DC P3320 ו-DC P3520, המיועדים לענן, ו-DC D3700 ו-DC D3600, שפונים לשוק האנטרפרייז – אותם ארגונים שצריכים כוח מחשוב גבוה וזמין, למקרה של תקלות או בעיות שונות.

ליסה ספלמן, סגנית נשיא באינטל ומנכ"לית חטיבת מוצרי ה-Xeon, הסבירה את היכולות של הטכנולוגיה החדשה: "ה-P3320 מגיע עם יכולות דחיסות טובות ויספק פי 3.2 פעולות מאשר ה-Sata, כאשר המחיר שלו שווה ל-Sata. הכוננים מגיעים בדגמים בכמה תצורות: בתוך תושבת בגודל 2.5 אינץ' או ככרטיס הרחבה בחצי גובה וחצי רוחב של PCIe 3.0, עם נפחים של 450 ג'יגה-בייט, 1.2 טרה-בייט או 2 טרה-בייט".

כונני ה-SSD לשוק האנטרפרייז יגיעו בגדלים של 800 ג'יגה-בייט ו-1.6 טרה-בייט לדגם DC D3700 ו-1 טרה-בייט ו-2 טרה-בייט לדגם DC D3600.

לדברי ספלמן, "הם מיועדים למשימות קריטיות ברמות נפח עבודה גבוהות ולאחסון סקייל-אפ. זו הסיבה שהוספנו PCIe dual port. כך אפשר לשבור את צוואר הבקבוק של האחסון ולהמשיך לספק עבודה רציפה גם במקרה של תקלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים