גוגל מכניסה תכונות חדשות לתוצאות החיפוש

ענקית החיפוש מאפשרת לגולשים לשמוע את הקולות האופייניים לבעלי חיים, ובקרוב תאפשר גם לשלוח הצבעות לתכניות טלוויזיה, ישירות מתוצאות החיפוש

היי גוגל, איך עושה כלב? צילום: BigStock

גוגל (Google) מאפשרת מעכשיו למעוניינים, או אולי יותר מדויק לילדיהם של המעוניינים, ללמוד כיצד נשמעת חיה מסוימת ישירות מתוצאות החיפוש, על ידי הקלדת המונח "animal sounds" (בעברית "קולות של חיות"). הרשימה כוללת 19 בעלי חיים והם: זברה, קוף, חתול, אריה, אייל, ינשוף, חזיר, פרה, ברווז, פיל, סוס, דביבון, לווייתן קשות ראש (בלנה גרינלנדית), לווייתן גדול-סנפיר, זאב, תרנגול, כבשה, נמר ותרנגול הודו.

אפשר לחפש גם במתכונת של שאלות כגון: "איך עושה כלב?" בכדי לשמוע חיה ספציפית. החברה הודיעה על התכונה הזו כבר לפני כחודש ב-Google Australia באמצעות פוסט ב-+Google. התכונה פועלת על אפליקציית Google Search בדפדפן כרום (Chrome) – הן על אנדרואיד (Android) והן ב-iOS, כמו גם בשולחן העבודה.

מלבד קולותיהם של בעלי החיים, Google Search תוכל בעתיד לאפשר לכם להצביע ישירות בתכניות טלוויזיה שכוללות תחרות, כמו למשל בתכניות ריאליטי, וזאת באמצעות חיפוש פשוט. התכונה תגיע בתחילה אל גוגל באסיה, הן בניידים והן למחשבי ה-PC, כך מדווח The Next Web. כל מה שהמשתמשים צריכים לעשות בכדי להשתמש בתכונת ההצבעה הישירה הוא לחפש את התכנית וללחוץ על שם מי מהמתמודדים שבו הם מעוניינים לבחור, וכך תשלח הצבעתם.

התכנית Vietnam's Got Talent נרשמה כבר לתמיכה בתכונה החדשה, בעוד ש"אקס פקטור אינדונזיה" כבר ניסתה את התכונה בשנה שעברה. דווח כי Fremantle Media – החברה המפיקה את המופעים הטלוויזיונים הללו – אמרה שתרחיב את התכונה לשימוש קבוע גם בהודו, אינדונזיה ותאילנד.

החידושים הללו מצטרפים לחידוש של החודש שעבר, עת אפשר מנוע החיפוש למשתמשים את היכולת לשמור ולמיין בקלות תמונות ב-Google search על שולחן העבודה. ראוי להזכיר כי גוגל כבר הציגה תכונה זו לנייד בעבר, ועכשיו פשוט הביאה אותה גם אל שולחן העבודה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים