מומחים טוענים שהטריק ששימש את ה-FBI לפריצת ה-iPhone ייחשף בקרוב

בקרוב נגלה כנראה איך הצליחה הסוכנות הפדרלית לפרוץ למכשיר הנעול של הטרוריסט מסן-ברנרדינו ● חשיפת הסוד, שלא יכול להישאר כמוס עוד זמן רב, תאפשר את תיקון הפרצה על-ידי הענקית

הסוד בקרוב יתגלה. צילום אילוסטרציה: BigStock

השיטה שבה עשה ה-FBI שימוש לצורך פריצת מכשיר ה-iPhone 5C הנעול של הטרוריסט מסן-ברנרדינו עשויה להיחשף בעתיד הקרוב, כך טוענים מהנדסים בכירים מאפל (Apple), שהסבירו כי חשיפת שיטת הפריצה יכולה להפוך אותה לחסרת תועלת לצורך פעילויות דומות בעתידיות שה-FBI מתכנן. מהנדס בכיר באפל אמר בנוסף כי "לליקויים מסוג זה יש מחזור חיים קצר למדי. רוב הדברים האלו יוצאים לבסוף אל האור".

קרבות משפטיים נוספים שבהם מעורבים טלפונים נעולים יאלצו את ה-FBI לחשוף את המתודה לפריצה, כך נאמר בטענה אשר הגיעה ממקור צד שלישי, ואז תוך כדי תהליך תתגלה השיטה גם לאפל.

כשהדרך שבעזרתה הצליח ה-FBI לפרוץ את הטלפון תתגלה, אומרים המומחים, הענקית מקופרטינו תחיל תיקון לבעיית ההצפנה, כדי להבטיח למשתמשים וללקוחותיה כי לא יהיה ניתן לפרוץ בקלות גם למכשירים שלהם.

"ה-FBI יצטרך להתמודד עם העובדה שכזה מעלל יישאר רלוונטי רק למספר חודשים, אם ישוחרר למחלקות אחרות", אמר לרויטרס (Reuters) ג'ונתן זדזיארסקי, מומחה עצמאי לזיהוי פלילי, אשר הוסיף וטען ש"זו תהיה זכייה חד-פעמית כמו בווגאס, שתסב במהירות בזבוז של כל הרווח שנצבר במקרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים