הראל השיקה אתר לקוחות מבוסס מיקרוסופט; ההיקף: עשרות מיליוני שקלים

האתר החדש תוכנן לשמש כמנוע חיפוש מתקדם, המעניק מענה מדויק ומהיר לצרכי הלקוח באמצעות חיפוש פשוט, אינטואיטיבי ומהיר של מידע

אתר הלקוחות החדש של הראל

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים השיקה אתר אינטרנט חדש ללקוחותיה, המבוסס על טכנולוגיות איתור מידע של מיקרוסופט (Microsoft). בפיתוחו הושקעו עשרות מיליוני שקלים.

הפיתוח נעשה במשותף על ידי אנשי חטיבת ה-Enterprise Services במיקרוסופט ישראל ומטריקס, בשיתוף עם צוותי הפיתוח בחטיבת הטכנולוגיות של הראל.

האתר החדש תוכנן לשמש כמנוע חיפוש מתקדם, המעניק מענה מדויק ומהיר לצרכי הלקוח באמצעות חיפוש פשוט, אינטואיטיבי ומהיר של מידע. זאת, בנוסף לניווט בין קישורים או הקלקות עכבר. האתר החדש הינו יישום מבוסס חיפוש (Search Driven Application), אשר מציע לגולש יכולת לבצע חיפוש פשוט, כאשר התוכן ומבנה האתר מותאמים לבקשתו, או לשאלתו של הגולש – ולנתוניו האישיים.

סיסמה חד-פעמית לטלפון הנייד

בנוסף, מציע האתר גישה נוחה לשירות המידע האישי של הלקוחות, דוח"ות מידע ברורים ומפורטים יותר וביצוע פעולות מקוונות בכל זמן ומכל מקום. כך, ניתן לבצע עדכון פרטים, הגשת תביעה בתחומים שונים, בדיקת סטטוס תביעה, שינוי מסלולי השקעה, רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, הגשת מסמכים, מילוי מסמכים, חיפוש מוסך הסדר תוך שימוש ב-Google Maps ועוד. הרישום וההזדהות באתר מתבצעים באמצעות סיסמה חד-פעמית הנשלחת לטלפון הנייד של הלקוח.

האתר מאפשר גישה פשוטה וקלה למידע עבור לקוחות הראל מכל סמארטפון, מחשב וטאבלט, באמצעות הקלדת בקשה למידע, או שאלה בשורת החיפוש. החיפוש מציג תשובות ממוקדות וגישה לכלים ולמערכות – בהתאם לחיפוש של הלקוח.

לטובת נגישות מכלל המכשירים והדפדפנים, הראל שילבה באתר כמה טכנולוגיות: האחת, SharePoint 2013 של מיקרוסופט ומנוע החיפוש Fast המוטמע בתוכו, בשילוב עם רכיב מורפולוגיה עברית של מלינגו. זאת, תוך מיצוי של יכולות המערכת בתחום העיצוב הרספונסיבי (Responsive Web Design) וההתאמה למכשירי המובייל השונים.

דו"חות המידע האישי באתר פותחו באמצעות מערכת Intellisys המאפשרת הצגה ויזואלית ברורה של הנתונים ללקוח. השירותים הדיגיטליים המשולבים באתר פותחו על ידי צוותי הפיתוח בחטיבת הטכנולוגיות של הראל, על בסיס שפות הפיתוח Java ו-JavaScript, תוך שימוש במסגרות עבודה כגון Spring ו-Angular.js.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים