האקרים גנבו פרטי אשראי מאימפריית בתי המלון של דונלד טראמפ

רשת מלונות היוקרה שבבעלות המועמד לנשיאות, נפרצה ככל הנראה על ידי פושעי סייבר ● למרות שהפריצה לא אושרה רשמית על ידי הרשת, נציגה אמר כי הקבוצה "בעיצומה של חקירה יסודית בעניין"

מה מסתתר בין היסודות? צילום: BigStock

מומחה אבטחת הסייבר, בריאן קרבס, טוען כי קיבל מידע ממקורות אנונימיים מהמערכת הבנקאית ש"הבחינה בדפוס של הונאה בכרטיסי אשראי של לקוחות, אשר הראה כי האקרים פרצו למערכות אשראי מסוימות של Trump Hotel Collection, אימפריית בתי המלון של דונלד טראמפ, אם לא לכולן".

על פי אותם מקורות, בין המלונות שנפגעו נכללים Trump International Hotel שבניו יורק, Trump Hotel בוייקיקי שבהונללו, ו-the Trump International Hotel & Tower שבטורונטו, קנדה.

למרות שהפריצה לא אושרה רשמית על ידי רשת המלונות, נציגה אמר ל-Krebs כי הקבוצה נמצאה "בעיצומה של חקירה יסודית בעניין זה".

טראמפ על הכוונת של אנונימוס

"הדיווח על הפריצה אל ה-Trump Hotel Collection אינו מפתיע בהתחשב בכמות תשומת הלב הציבורית שמופנית אל טראמפ עצמו, כמו גם העובדה הכללית שמלונות מהווים יעד פופולרי בעבור תוקפים", אמר כריס וובר, מחברת האבטחה Centrify.

"דבר אחד שאנחנו יכולים להיות בטוחים בו, הוא שטראמפ מהווה מטרה הן בעבור האקרים אקטיביסטים והן בעבור תוקפים בעלי מוטיבציה כלכלית", הוסיף וובר ופירש.

אם יסתבר שאכן נפרצה רשת המלונות, תהיה זו המתקפה השנייה על המלונות של טראמפ בתשעה חודשים. ההתקפה הראשונה, אשר קבוצת טראמפ אישרה את דבר קיומה באוקטובר האחרון, פקדה מסופי תשלום בתשעה נכסים ברחבי ארצות הברית, ואלו נמצאו כנגועים בווירוס שגנב את פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות למשך שנה שלמה.

הנתונים הגנובים, כולל מספרי כרטיסי אשראי, תאריכי תפוגה וקודי האבטחה המופיעים בגב הכרטיס, הועתקו בשקט על ידי הנגיף כשעובדי המלון הקלידו למערכת את פרטי התשלום של האורחים.

בינתיים לא ברור אם המתקפה החדשה שעליה דווח לאחרונה מונעת מסיבות פוליטיות. יש לקחת בחשבון את העובדה שבעבר הותקף כבר טראמפ באופן אישי על ידי קבוצת אנונימוס (Anonymous), הפעילה באינטרנט, שהכריזה מלחמה כוללת על טראמפ, ונשבעה "לפרק" את מסע הבחירות שלו על ידי פריצה לאתרי הקמפיין שלו והדלפת פרטים אישיים.

הקבוצה כבר העלתה לרשת מספר פרטים אישיים השייכים לכאורה לטראמפ, כולל מספר תעודת זהות, מספר טלפון אישי ופרטי התקשרות של מקורביו, כגון של הסוכן וה"נציג המשפטי" של המועמד, ובהחלט ייתכן שהמתקפה המדווחת תמצא כמקושרת לעוד אחת מפעולות המחאה שיזמה הקבוצה כנגד המועמד הקונטרוברסלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים