וואווי חשפה את מכשירי הדגל שלה: P9 ו-P9 Plus

כמו בהשקות האחרונות של מכשיריה, מתמקדת החברה גם כאן בעיקר בהיבט הצילום של המכשיר ● הפעם נעזרה ביצרנית המצלמות הגרמנית לייקה, מוותיקות תחום הצילום המודרני

דברו אליו בתמונות. P9 של וואווי. צילום: יח"צ

וואווי (Huawei) הסינית, יצרנית הטלפונים השלישית בגודלה בעולם, חשפה אתמול (ד') בלונדון, כמו בכל אפריל, את מכשיר הדגל החדש שלה P9 כשהוא מלווה גם באח גדול יותר, P9 Plus.

כמו בהשקות האחרונות של מכשיריה, מתמקדת וואווי גם במכשיר הזה בעיקר בהיבט הצילום של המכשיר. היא טוענת שהיא משיקה הפעם את הטלפון-מצלמה הטוב ביותר אי פעם שמבוסס, לראשונה בתחום, על עדשות של יצרנית המצלמות הגרמנית לייקה (Leica) שהיא אחת הוותיקות בתחום הצילום, אם לא מהראשונות בתחום הצילום המודרני.

ולא מדובר בעדשה אחת, אלא בשתיים, ושתיהן ממוקמות מאחור אחת ליד השנייה כשהשילוב ביניהן אמור לספק תמונות איכותיות ביותר בצבע או בשחור לבן. בנוסף הן מספקות ביחד מפתח רחב במיוחד שיחד עם יכולות וטכנולוגיות נוספות ששולבו בתוכנה, אמורות לעזור למשתמשים לצלם תמונות באיכות גבוהה גם בתנאי תאורה גרועים או, מצד שני, להעניק אפקטים מיוחדים של עומק לתמונה.

שש שעות מעשר דקות

ה-P9, כמו קודמו, מציע מסך בגודל 5.2 אינץ'. גם הפעם בחרה וואווי שלא לעבור את רזולוציית ה-FHD וזאת לעומת רוב החברות המובילות בשוק הטלפונים שכבר מזמן מציעות רזולוציית 2K ואף למעלה מכך.

המכשיר יוצע עם 32 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה כשמאוחר יותר צפוי גם דגם עם 64 ג'יגה-בייט. לעומת זאת הגדילה החברה את הסוללה מ-2,600 ל-3,000 מילי-אמפר/שעה. ה-P9 Plus יוצע עם אותן תכונות פחות או יותר, אבל עם סוללה מוגדלת של 3,500 מילי-אמפר/שעה. הוא גם יצויד במטען מהיר שאמור להבטיח שש שעות שיחה מהטענה בת 10 דקות בלבד.

המחירים של המכשירים אמורים להיות כ-630 דולר ו-775 דולר בהתאמה, וכבר בחודש הבא הם אמורים להגיע לשווקים, אם כי לא ברור אם זה כולל גם את ישראל.

כמו תמיד, תציע אותם וואווי במגוון צבעים, בתלות באזורי המכירה, כשהצבעים כוללים שמות כמו "כסף מיסטי", "אפור טיטניום", "ורד זהוב", ו"לבן קרמי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים