מנכ"ל אינטל: "נצא מהשינוי יותר פרודוקטיביים"

"איני מתייחס לשינויים אלה בקלות ראש", כתב בריאן קרזניץ' לעובדיו, שחוששים שייכללו במהלך הפיטורים הנרחב שאינטל עומדת להוציא לפועל ● הוא הבטיח להם שיידעו מהו גורלם "בימים ובשבועות הקרובים"

בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל

"בזמן שאנחנו מניעים את השינוי הזה, יש לפנינו הזדמנויות יוצאות מן הכלל. נצא מהמהלך הזה חברה יותר פרודוקטיבית, עם טווח הגעה רחב יותר וביצוע חד יותר", כך כתב בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל (Intel), במכתב לעובדים.

קרזניץ', כתב את הדברים לאחר שאתמול (ד') פורסם כי החברה החליטה לפטר בקרוב כ-11% מכוח האדם שלה, כלומר – כ-12 אלף עובדים, כולל בישראל.

הסיבה העיקרית, כפי שהוסבר, היא שינויים שהחברה עוברת לקראת התמקדות בשווקים עתידיים ורווחיים יותר, ובמיוחד באינטרנט של הדברים ובדטה סנטרים.

"אני יודע שלרבים מכם יש שאלות אודות השינויים", ציין המנכ"ל. "בימים ובשבועות הקרובים תשמעו פרטים נוספים, ממני ומשאר חברי ההנהלה המובילים".

הוא כתב לעובדים ש-"מאז הפכתי למנכ"ל לפני כשלוש שנים עבדתי יחד עם ההנהלה הבכירה ועם כולכם כדי להפוך את אותה מחברת מחשוב אישי לחברה שמספקת את העוצמה לענן ולמיליארדי התקנים מחוברים. עולמות הדטה סנטרים והאינטרנט של הדברים הם כעת מנועי הצמיחה העיקריים של אינטל".

לטענת קרזניץ', התוצאות שפרסמה החברה הוכיחו שהאסטרטגיה שלה נכונה, ומספקת בסיס לצמיחה. עם זאת, לדבריו, מדובר במהלך "שדורש כמה החלטות קשות" – שהן, כאמור, פיטורים בקנה מידה נרחב.

"איני מתייחס לשינויים אלה בקלות ראש", כתב קרזניץ'. "אנחנו אומרים שלום לחברים לעבודה ששיחקו תפקיד חשוב בהצלחה של אינטל. החברה מחויבת עמוקות לעזור לעובדים שלה בתקופת המעבר והיא תעשה זאת בצורה הכי מכובדת שאפשר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים