חדש בטאבו: הנפקת קובצי בית משותף באינטרנט

השירות מייתר את ההגעה ללשכות קבלת הקהל ואת ההמתנה בתור ● אזרחים, עורכי דין בתחום המקרקעין ושמאים יוכלו להיכנס לאתר הטאבו ולקבל את הקבצים בתוך 24 שעות

אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים

האגף לרישום והסדר מקרקעין (הטאבו) השיק שירות חדש, המאפשר הנפקת קובצי בית משותף באופן מקוון, ללא צורך בהגעה פיזית ללשכות קבלת הקהל ובהמתנה בתור.

מעתה אזרחים, עורכי דין בתחום המקרקעין ושמאים יוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של האגף, לבקש את הקבצים ואלה יישלחו סרוקים בתוך 24 שעות לתיבת המייל האישית שלהם, למעט במקרים חריגים.

השירות החדש כרוך בעלות של 33 שקלים וכולל את כל המסמכים המצויים בתוך תיקי בית משותף, כמו צו הבית המשותף, המורה על רישומו של הנכס בפנקס הבתים המשותפים; תשריט הבית המשותף, המפרט את חלוקת הדירות בבניין תוך פירוט גודלן (בדרך כלל); פירוט הרכוש המשותף; ותקנון הבית המשותף – מסמך המסדיר את היחסים בין בעלי הדירות. יצוין כי לא לכל בית משותף נרשם תקנון, ובמקרה שכזה יחול התקנון המצוי, שמופיע בתוספת הראשונה לחוק המקרקעין.

אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים, אמרה כי "כחלק משיפור השירות בכל יחידות המשרד, שמתי לי למטרה לבצע מהפכה בשירות לציבור באגף רישום והסדר מקרקעין, יחד עם מנהל האגף החדש, עו"ד שלומי הייזלר. בהתאם, משרד המשפטים משקיע משאבים רבים בתחום, וכלל שירותי המטה במשרד, לרבות יחידות השירות, המחשוב והלוגיסטיקה, רתומות לנושא".
היא ציינה כי "המהלך הנוכחי מצטרף לכמה ממשקים מקוונים שהחלו לפעול לפני כמה ימים, ובהם ממשק מול רשות האכיפה והגבייה לרישום עיקולים וביטולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים