אחרי כמעט שנתיים – גוגל סוף סוף בודקת מראה חדש ליוטיוב

הבשורה הטובה - אתר הסרטונים הכל כך מפורסם זוכה למראה משודרג שמתאים לסגנון הקבוע של הענקית ממאונטיין וויו ● הבשורה הפחות משמחת - הניסיון מתחיל רק בארצות הברית, ובכרום

מצנזרת מציאות? יוטיוב

אחרי זמן רב של ציפייה, גוגל (Google) החלה סוף סוף בביצוע טסט בעבור חידוש אתר יוטיוב (YouTube), בניסיון להתאים לו מראה שעולה בקנה אחד עם עקרונות העיצוב של החברה, או מה שמכונה Google’s Material design.

מהלך זה מפתיע כיוון שענקית הטכנולוגיה הציגה עיצוב תוכן לאתר כבר לפני כמעט שנתיים, ורק עכשיו הצליחה לפרוס את הקוד והתכנון שלה בפועל.

את המראה החדש לא ניתן יהיה בהכרח לראות כבר כשנכנסים ל-youtube.com. הגולשים יצטרכו להתעסק מעט עם הגדרות בזמן שהם מחוברים לחשבון של האתר בדפדפן כרום (Chrome) של החברה – וכן להיות ממוקמים בארצות הברית, כך מדווח אתר Android Police, אבל אחרי המאמץ מובטחת למתחדשים חוויה משעשעת בכל הנוגע למראה שגוגל התאימה מחדש לאתר.

מוטב מאוחר מאשר לעולם לא

העיכוב תמוה משום שלאתר שיתוף קבצי הווידיאו יש יותר ממיליארד משתמשים פעילים והוא פופולרי יותר משירותים נוספים של גוגל שסיימו לאחרונה שדרוגים לעיצוב המראה שלהם, בכללם AdWords ,Chrome OS, ו-Google Analytics. אבל כמו שאומרים, מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.

אם אתם קוראים שנהנים כרגע משהייה בארצות הברית, שמאפשרת את הפריבילגיה, לפניכם ההוראות כיצד להפעיל את תהליך העיצוב מחדש, כפי שסיפק אותן משתמש Reddit המכונה giorgiomarinel:

יש לטעון את הכתובת: youtube.com/?gl=US –> לפתוח את האופציה כלים למפתחים (Developer tools) של Chrome –> לנווט אל הכרטיסייה משאבים (Resources) –> ללחוץ על אגף העוגיות (Cookies) בחלק השמאלי –> ללחוץ על www.youtube.com –> ללחוץ על עוגיית "VISITOR_INFO1_LIVE" ולמחוק את הבחירה –> לאחר מכן לפתוח את הכרטיסייה Console –> להקליד indocument.cookie="VISITOR_INFO1_LIVE=Qa1hUZu3gtk;path=/;domain=.youtube.com –> ולהקיש Enter.

לסיום יש לרענן את דף היוטיוב שלכם ואתם משודרגים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים