מיקרוסופט תשיק את הגרסה החדשה של SQL Server ב-1 ביוני

היא תשיק ארבע מהדורות של SQL Server 2016: רגילה, אקספרס, ארגונית ומהדורה למפתחים ● משתמשי לינוקס יחכו עד השנה הבאה

או-טו-טו כאן. SQL Server 2016

הגרסה החדשה של SQL Server 2016, בסיס הנתונים של מיקרוסופט (Microsoft), אמורה להיות זמינה ליישום ב-1 ביוני – כך הודיעה החברה. מיקרוסופט ציינה שבאותו התאריך היא תשיק בבת אחת את כל ארבע המהדורות של בסיס הנתונים: Express ,Standard ,Enterprise וגם Developer.

מהדורת המפתחים, כשמה כן היא: היא מציעה את כל מה שיש למהדורה הארגונית להציע, אבל איננה אפשרית ליישום פרודוקטיבי, אלא לצרכי פיתוח ובדיקות בלבד. יצוין כי היא תחולק בחינם למפתחי SQL Server.

באחרונה שחררה הענקית מרדמונד את הבטה הרביעית של בסיס הנתונים שלה וכן את הגרסה שמועמדת להשקה הרשמית, כך שככל הנראה, מספר התיקונים שיש עדיין לבצע כבר קטן למדי – לפחות עד שהמשתמשים יתחילו לגלות באגים.

במיקרוסופט מכנים את SQL Server 2016 כגרסה של בסיס הנתונים שיש בה הכול. יחד אתה היא תשנה גם את התמחיר, כשהרישוי יהיה לפי מספר הליבות בפועל ולא לפי מספר המעבדים.

ההבדלים בין הגרסאות נובעים מכמות התכונות בה תומכת כל גרסה, אבל בעיקר מכמות הליבות והזיכרון שהיא תומכת בהם. כך, מספר הליבות המקסימלי ב-Express עומד על ארבע בלבד, בעוד שברמה הארגונית הוא בלתי מוגבל. בגרסה הרגילה המספר המרבי הוא 24. בנוסף, ברמת ה-Express ניתן להצמיד עד 1 ג'יגה-בייט זיכרון לכל מופע של בסיס הנתונים. המספר עולה ל-128 ג'יגה-בייט ברמה הרגילה וברמה הארגונית הוא מוגבל רק על ידי מערכת ההפעלה.

כמו כן, הגרסה הארגונית מציעה אבטחה מתקדמת יותר ויכולות בינה עסקית מתקדמות, כולל אפשרות להרצת יישומי BI במובייל.

יצוין כי במהלך השנה הבאה אמורה מיקרוסופט להשיק גרסת SQL Server למחשבים שמבוססים על הפצות של מערכת ההפעלה לינוקס (Linux).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים